Gå til innhold

JR Dataline? Super Stepping XP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte en LiteOn 40x cd-brenner, riktig nok i butikken, har ikke prøvd webshoppen deres, ser heller ikke ut som de har noen webshop for tiden (www.jrdataline.no) butikken er grei nok den, de virker seriøse, de var vert fall greie med betjening av kunder og kunne det de skulle kunne. dette er kun fra min synsvinkel, kan hende andre har en annen, men jeg personelig har ikke noe å utsette på JR Dataline

Lenke til kommentar
JEg tenkte å oppgradere CPU`n min da den jeg har er en high end TbredA og siden jeg venter på en Vapochill. En slik hadde ikke vært å forakte:

AXDA1700DLT3C 9378367281008

JIUHB 0310WPMW ;)

 

 

Jeg har 2 stk XP2100+:

 

AXDA1700DLT3C 9378367281008

AIUHB 0310WPMW

 

Hvilke er best? AIUHB er high end og JIUHB er low end?

Lenke til kommentar

Joda JRDataline er en grei butikk det.. Men det skal ikke legges skjul på at en god del av prisene deres er HØØØYE i forhold til frks. komplett.no

Dette gjelder ikke alt - men endel..

Virker som de kan mye og er seriøse - vis du snakker med de rette personene! Snakk med Frank. Han kan sakene sine, og han er flink til å hjelpe deg om du får problemer med det du har kjøpt. Og jeg tror ikke webshopen eksisterer lengre. :( synd - for den var ganske bra ...

Lenke til kommentar
Joda JRDataline er en grei butikk det.. Men det skal ikke legges skjul på at en god del av prisene deres er HØØØYE i forhold til frks. komplett.no

Dette gjelder ikke alt - men endel..

Virker som de kan mye og er seriøse - vis du snakker med de rette personene! Snakk med Frank. Han kan sakene sine, og han er flink til å hjelpe deg om du får problemer med det du har kjøpt. Og jeg tror ikke webshopen eksisterer lengre. :(  synd - for den var ganske bra ...

 

Butikken er grei nok, har selv handlet mye der. Innehaverne/betjeningen er greie de, om ikke litt borte vekk noen gang.. :roll:

 

Selvfølgelig er prisene deres en god del høyere en over nett, men det gjelder så og si alle datasjapper. Om ikke jeg er helt borte vekk, så mener jeg at JR kjøper inn via Norek/Komplett, så det sier seg vel selv at prisene blir litt høyere enn på komplett.no

 

 

Webshopen er nok død ja.. :cry:

Lenke til kommentar
Joda JRDataline er en grei butikk det.. Men det skal ikke legges skjul på at en god del av prisene deres er HØØØYE i forhold til frks. komplett.no

Dette gjelder ikke alt - men endel..

Virker som de kan mye og er seriøse - vis du snakker med de rette personene! Snakk med Frank. Han kan sakene sine, og han er flink til å hjelpe deg om du får problemer med det du har kjøpt. Og jeg tror ikke webshopen eksisterer lengre. :(  synd - for den var ganske bra ...

 

Butikken er grei nok, har selv handlet mye der. Innehaverne/betjeningen er greie de, om ikke litt borte vekk noen gang.. :roll:

 

Selvfølgelig er prisene deres en god del høyere en over nett, men det gjelder så og si alle datasjapper. Om ikke jeg er helt borte vekk, så mener jeg at JR kjøper inn via Norek/Komplett, så det sier seg vel selv at prisene blir litt høyere enn på komplett.no

 

 

Webshopen er nok død ja.. :cry:

Lenke til kommentar

Kjenner bare litt til firmaet-

Men ikke glem at det er noe annet å handle hos en "lokal" leverandør enn å handler på webshopper.

Det er mye enklere å få hjelp til utvelgelse av produkt og ikke minst dersom det skulle oppstå feil.

Tenk dersom vi hadde sluttet å bruke lokale forhandlere og disse hadde blitt borte.....

 

Prisene er sikkert høyere enn på feks komplett, men de selger ikke bare en vare, de selger en tjeneste og yter faktisk meget god service.

(gjelder de lokale som jeg har brukt)

 

Jeg foretrekker å handler lokalt selv om det er "litt" dyrere..

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...