Gå til innhold

WD elements: driver programvare feilmelding.


O3K

Anbefalte innlegg

Jeg håper virkelig noen der ute kan hjelpe meg med dette problemet.

Har sendt mailer til WD techsupport men de har ikke noen klar løsning på problemet.

 

Jeg har hatt min WD Elements (500GB) i flere måneder nå og har klart å bruke den uten problemer så lang. Men forleden dag fikk jeg denne meldingen når jeg koblet den til:

post-166353-1227653361_thumb.jpg

Så helt naturlig klikker jeg på "finn og installer driverprogramvaren"

Men da kommer denne beskjeden:

post-166353-1227653368_thumb.jpg

Hvis jeg klikker på "finn en løsning" så får jeg beskjed om at Windows ikke finner noen løsning.

Men man kan søke på datamaskinen etter programvare, problemet er at jeg har ingen anelse om hvor driverprogramvaren er eller hva filen heter eller om den er på datamaskinen i det hele tatt.

post-166353-1227653375_thumb.jpg

Til slutt tenkte jeg "pokkers Vista", så jeg prøvde den på en annen datamaskin med XP, som jeg også har brukt harddisken på før, men der møtte jeg det samme problemet.

 

Jeg blir ekstremt takknemlig om noen klarer å hjelpe meg.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det kan virke som den interne USB kontrolleren i WD Elements disken har sagt takk for seg. Du har jo samme problem på to forskjellige PCer med forskjellig OS.

 

Two options: Sende disken til WD for reparasjon eller kjøpe et nytt ekstern kabinett og montere den der. For å gjøre det siste må du ta disken ut av WD kassen og da forsvinner alt som heter garanti. Kommer an på om du har viktige data på den da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...