michael691 Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Se i sigen Jeg liker nesten alt av spill untatt strategi. Har prøvd ut STALKER, men likte ikke pga bug, og pixlete spillbarhet. Men ELSKER konseptet. Kan jeg prøve det igjen? Oppdragene er også kjempe forvirrende. du skal liksom gjøre alt på en gang.. Spill jeg har på PC'en nå: FEAR Combat Left 4 Dead GTA San Andreas Far Cry Nintendo 64 emulator SWAT 4 Såå. er det noen bra spill dere har å anbefalle innen specsa mine ? Helst ikke Half life 2. Har spilt 1 time gjennom den men ikke helt min smak..
Habitats Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 (endret) Warcraft 3 + Frozen Throne. Beste strategi spillene jeg har spilt hvert fall Ja, de er gamle, men tro meg. Det er verdt det. edit: Nå leste jeg det som at du likte strategi... dumme meg. FPS: Vel... Postal 2 Share the Pain! Endret 25. november 2008 av Habitats
Bear^ Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Alt annet enn strategi og what do we get? Et strategi forslag Uansett. Har du forsøkt et par RPG? F.eks Mass Effect eller Neverwinter Nights. Personelig liker jeg det første Neverwinter Nights med ekspansjoner best. Max Payne 1 og 2, gamle men kjempegode spill, verd å få med seg både grunnet historie og grunnet et knakende godt gameplay. Du får kjøpt disse via Steam om ønskelig.
Bear^ Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 Sjekk ut painkiller. Ah, godt forslag på et godt spill fra People can fly. Painkiller og ekspansjonen er et godt spill for mye hjernedød action. Historien har mer cliché enn en gjennomsnitlig hollywood film men gameplayet er fantastisk underholdene. Simpelt henn, skyt alt til du får opp at du er ferdig. Støtter det forslaget til Zeit ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå