Gå til innhold

Baerbar Mac til spilling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til maks 12000 er ditt eneste alternativ en ny macbook 2.0 ghz. Den kommer med et nvidia 9400m integrert kort, som i og for seg yter godt, men ikke for å dra siste spill bra i native oppløsning med alt på medium/high. Sjekk youtube for flust av videoer som viser den nye macbookens ytelse i spill. Den gamle selges fortsatt, men har et så dårlig grafikkort at den vil egne seg dårligere. En macbook pro kunne gjort det litt bedre (nvidia 9600m), men da må du opp i pris. Og til den prisen får du langt bedre spesifiserte "gamer-pc'er".

 

Btw: Macbooken er nydelig; ) Kjøpte en på lørdag. Herlig maskin. Og det integrerte grafikkortet fungerer overraskende bra. Men som sagt ikke til å anbefale som maskin som primært skal brukes til spilling...

Endret av The_Lobster
Lenke til kommentar
Ikke få plass er bullshit, ingen som bor så trangt i Norge.

Kombinere monitor/tv, så tar den bortimot null plass.

 

Eneste årsaken jeg kan tenke meg til ikke å få plass, er at man prioriterer absolutt alt annet først.

 

Kan være noen studenter prioriterer plass på trange hybler ;)

Jeg vet ihvertfall om noen, og for meg virker det ganske fornuftig.

Lenke til kommentar
Skal kjøpes før jul. mac eller pc, får man mac som er like bra på spill som pc?

max 12.000

Eg har ein Acer Aspire 6920G og e godt fornøgd me den :D Klara alle spel eg har prøvd på cirka medium - high alt etter ka spill.... cirka 25 fps på AOC på High , og cirka 55 på medium... link : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=349316

 

Har også ein kompis som har Toshiba qosmio : Her

Den er veldig bra til spill , men den er veldig stor og tung ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...