Gå til innhold

Backdoor.bot og trojan.zlob


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har nettopp fått meg en ACER 5930 G og har ettertrykkelig installert diverse sikkerhetsprogram for å beskytte meg.

 

Har nå kjørt Malwarebytes anti-malware og fra starten av har denne rapportert om 7 malwares som jeg mener har vært på maskinen fra første stund.

 

MBAM klarer ikke å slette de:

 

Har forsøkt å fjerne de uten å lykkes. Er dette noe å henge seg opp i eller?

 

Jeg finner heller ingen treff når jeg siker på filnavnene på internett.

 

Noen som kan hjelpe?

 

C:\Users\Default\My Documents\My Music\New Song.lagu (Backdoor.Bot) -> No action taken.

C:\Users\Default\My Documents\My Music\Video.vidz (Backdoor.Bot) -> No action taken.

C:\Users\Default\My Documents\My Pictures\aweks.pikz (Backdoor.Bot) -> No action taken.

C:\Users\Default\My Documents\My Pictures\seram.pikz (Backdoor.Bot) -> No action taken.

C:\Users\Default\My Documents\My Music\My Music.url (Trojan.Zlob) -> No action taken.

C:\Users\Default\My Documents\My Pictures\My Pictures.url (Trojan.Zlob) -> No action taken.

C:\Users\Default\My Documents\My Videos\My Video.url (Trojan.Zlob) -> No action taken.

mbam_log_2008_11_24__21_16_59_.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

denne her er kje :( har hatt den samma :((

 

sec så skal jeg si hva du skal gjør men start med FULL Mbam skann ;)

 

edit:

denne metoden er den jeg har brukt for og få de vekk:

først oppdater Mbam og ta en GRUNDIG sjekk IKKE rask sjekk

også går du inn i kontrollpanelet - klassisk visning på venstre sia - mappealternativer - kriss av vis skjulte filer og mapper og kryss av på skjul beskytette operativsystem filer

 

gå inn på C og høyere klikk på brukere mappen - egenskaper - sikkerhet- avangsert - rediger - rediger - der det står bruk på skal de stå: Denne mappen, undermapper og filer pass på at alt står på tillat hvis ikke klikker du tilat på den smile.gif

 

så går du inn i C disken - Brukere - Default - My Documents og slett My Pictures, My Videos, My Music.

 

hvet ikke om viruset er borte men Mbam finner ikke noe nå lenger wink.gif

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...