Mrpain Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hei, jeg har kommet ca 53/54% inn i spillet, gjore et oppdrag utenom (asasination) jeg skulle ta en fyr i Mosate Selao (byen i midten Act 2) rømte vekk etter jeg hadde tatt han, når jeg kom tilbake var dør vaktene tul APR og UFLL borte, har gjort buddy quest for å se om det hjalp, men nei... noen?
Mrpain Skrevet 22. november 2008 Forfatter Skrevet 22. november 2008 dette begynner å bli kjedelig, har INGEN side quest's... gjort alle buddy og asasination quest's
Jmk93 Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Men da er det kansje ikke oppdrag å gjøre der da. Du har jort APR oppdraget der du skal drepe lederen til UFLL?
Mrpain Skrevet 23. november 2008 Forfatter Skrevet 23. november 2008 Men da er det kansje ikke oppdrag å gjøre der da. Du har jort APR oppdraget der du skal drepe lederen til UFLL? Har gjort de ja... det ant siste oppdraget i Act 1... å så drepe APR lederen på "Troop Rally" så dra til Sørlige delen... jorde noen oppdrag... nå er det ingen oppdrag igjen... gjort allt... det viser at det er oppdrag å få i byen der... men dørvaktene er der ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå