Gå til innhold

Blir disconnected etter et par sek ingame.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, har et lite problem. Når jeg logger inn på WoW, får jeg opp char.screen og alt, logger inn, og etter et par sek. ingame blir jeg disconnectet, og hele internetten klikker. Kan ikke gå inn på internett etc, så må restarte modem og ruter. Kan det være noe med brannmur? Er litt desperat. :hm:

Takker for hjelp! :)

Endret av Artinium
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer dette kun i hovedbyer?

Har lignende problem med trådløse nettet mitt, noe med dslamen tror jeg, når den får over X antall connections, i dette tilfellet chars den må loade/ta inn, kobler det ut i 5 min.

Var slik i CS hvertfall, eneste logiske løsningen jeg har på wow.

Skrevet (endret)

Har problemer her også. Disconnecter veeldig ofte. Noen dager er det helt problemfritt og andre dager et det nesten umulig å få spilt pga konstant DC. DCer hele tiden i dag. Spiller på Doomhammer

Endret av XtaZ
Skrevet

Har samme problemet på Bronzbeard men mistenker heller at det er Ice som kødder til hele opplegget (trådløst bredbånd) fremfor server problemer. Kommer nemlig ikke ut på internett heller.

Skrevet

Jeg hadde samme problem. Ble DC når jeg prøvde og logge main (som sto i Dalaran), og måtte koble til nettet på nytt. Hadde ikke noe problem med og logge mine alt's.

Utrolig nok løste jeg problemet ved og disable alle add-ons ;)

Skrevet

Jeg får ikke logget på roguen som står i Shattrath. Men får logget på og spilt på death knighten, som står i det området der man starter. Begge characterne er på samme account og server

Kan det være noe med Shattrath? Hva om jeg prøver at en kamerat logger på min acc, og løper ut med roguen av Shatt?

Skrevet

Vært et bug med fler i guilden i det siste (inkl. meg). Characteren din har blitt stående fast et sted å kan ikke bli logget inn. Eneste måte er vel å vente eller å kontakte GM å spørre om h*n kan flytte characteren for deg. Jeg ble flyttet fra Dalaran Inn til utsiden av Orgrimmar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...