pologutt Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Fungerer MTU-abonnementene frem til den 5. desember?
deer Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 "Kjære MTU kunde. MTU legger ned sin virksomhet og vi er på bakgrunn av dette forpliktet i henhold til post- og teletilsynets direktiver å informere deg som mobilkunde at du må velge ny operatør snarest mulig. Din nye leverandør må ha innportert ditt mobilnummer innen 5. desember 2008 for at du fortsatt skal kunne benytte ditt mobilnummer. Vi takker for at du var kunde hos oss og ønsker deg lykke til hos ny operatør. Mvh MTU"
pologutt Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Det der svarer vel ikke akkurat på mitt spørsmål, viss det var det du prøvde på?
deer Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Det der svarer vel ikke akkurat på mitt spørsmål, viss det var det du prøvde på?Jeg tolker opplysningen som at abonnementene fortsatt virker minst til den datoen...
esoteric Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Telenor har leveringsplikt frem til 5 des, men etter den datoen stenger sjappa og man burde alerede være inne hos en annen operatør.
deer Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Telenor har leveringsplikt frem til 5 des, men etter den datoen stenger sjappa og man burde alerede være inne hos en annen operatør.Takk for info Håper OneCall/etc takler alle porteringene som kommer inn... vil helst ikke være uten mobil i halve desember
thomassim Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jeg fikk denne mailen fra Onecall i stad: "Ditt abonnement med nummer blabla vil bli aktivisert den 04.12 kl. 03:00. Du vil noen dager i forkant av denne datoen motta SIM-kort og annen nødvendig informasjon i posten.." Så vi får satse på at de rekker det ;p
deer Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Jeg fikk denne mailen fra Onecall i stad: "Ditt abonnement med nummer blabla vil bli aktivisert den 04.12 kl. 03:00. Du vil noen dager i forkant av denne datoen motta SIM-kort og annen nødvendig informasjon i posten.." Så vi får satse på at de rekker det ;p Samme her, for ti minutter siden
jan-otto Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Bør vi satse på at vi får gratis minuttene og sms fra 1 des ? Avtalen vi har med MTU forutsetter jo fri ringetid + gratis sms pr mnd....
thomassim Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Regner med det er flere enn meg som har mottatt sluttfakturaene fra MTU.. Men er det mange som har feil på sin faktura? Jeg har blitt fakturert for ringing til utlandet, har ikke ringt til utlandet i det hele tatt.. Har blitt fakturert nesten 100kr for innholdstjenester(regner med dette er ringelyder etc?), har vel ikke bestilt slikt på ihvertfall 5-6 år.. Sendt mail til dem, men ser de avvikler den i morgen også.. Så håper på å få klarhet i surret der!
balder80 Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 (endret) Regner med det er flere enn meg som har mottatt sluttfakturaene fra MTU.. Men er det mange som har feil på sin faktura? Jeg har blitt fakturert for ringing til utlandet, har ikke ringt til utlandet i det hele tatt.. Har blitt fakturert nesten 100kr for innholdstjenester(regner med dette er ringelyder etc?), har vel ikke bestilt slikt på ihvertfall 5-6 år.. Sendt mail til dem, men ser de avvikler den i morgen også.. Så håper på å få klarhet i surret der! Hva med å ta en telefon til advokatfirmaet Kvale & Co (22 47 97 00) for å finne ut av det? (Edit: Fakturaen jeg fikk fra MTU så helt korrekt ut.) Endret 19. desember 2008 av balder80
deer Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Fikk faktura 17.12., den ser riktig ut. Men sinnsykt kort betalingsfrist: 19.12.! Som fakturadato står det 06.12., det er jo bare tull.
thomassim Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 (endret) Står jo i mailen at friste har blitt utsatt til 23.desember ellerno Endret 21. desember 2008 av thomasSim87
deer Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Står jo i mailen at friste har blitt utsatt til 23.desember ellernoÅja stemmer, så det nå. Men 6 dager er fortsatt lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå