Gå til innhold

Husker du disse mobilene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min første mobil var vel en Nokia Twist ellernoe slikt. Jeg har alltid gått rundt med illusjonen om at den het Twist, men ikke f. om jeg husker hva den egentlig het... Finner den ikke på nett heller.

 

Dette var tidlig/midten av 90-tallet. Mobilen døde av et 2-meter langt fall på fjellstein og påfølgende plask i en fjellbekk.

Lenke til kommentar
Snake II var vel på Nokia 3330 eller 3310? Husker at jeg spilte det dagen lang :p

 

Jeg var i verdenseliten i Snake II; det er jeg sikker på. :!:

 

hehe vist jeg ikke husker feil så hadde jeg 1030 poeng i snake 2.. Spilte det knall mye, men tror 1000 poeng var rimelig dårlige i forhold til mange andre! også hadde jeg over 100 000 poeng på det flygespillet hvor man skulle skyte motstanderene osv!

 

Er det noen særlige bra spill på de nye telefonen egentlig? Jeg spiller aldri så har ikke testet noen spill, vet ikke om min E71 hadde spill installert engang.. Sikkert ikke..

 

Jeg skal rote litt i kottet for og se om jeg finner noen av mine gamle mobiler.. hehe!

Lenke til kommentar
3310 er jo legende, beste telefonen noensinne. tåler ALT! og funker selv den dag i dag, bruker den ikke men funker.

 

3310 var jo en pusling sammenlignet med eldre 5110. Der har du telefon som tålte alt.

 

Husker alle telefonene på lista, å har eid alle over korte eller lengre perioder.

 

Min første mobil var en 5110. Hadde den i to-tre år. Bestemora mi fikk den for flere år siden, og brukte den inntil ganske nylig i år faktisk.

Lenke til kommentar

Tror den første mobilen med Snake II var Nokia 6210. Hadde den da den var ny, og for mange år siden overtok faren min den. Han bruker den fortsatt, fordi den funker i handsfreesettet i bilen. Forresten en mobil som burde vært med i denne testen. I tillegg til Ericsson 328, som var min første. Kun èn linje med tekst, så sms kom som en ticker bortover. Det var tider... Begge de telefonene overgår dagens når det gjelder å tåle bank, men er jo fullstendig ubrukelige til det meste annet. 6210 hadde vel forresten wap 1.0 når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Min første mobil var vel en Nokia Twist ellernoe slikt. Jeg har alltid gått rundt med illusjonen om at den het Twist, men ikke f. om jeg husker hva den egentlig het... Finner den ikke på nett heller.

 

Dette var tidlig/midten av 90-tallet. Mobilen døde av et 2-meter langt fall på fjellstein og påfølgende plask i en fjellbekk.

 

Nokia har aldri sluppet noen modell med navnet Twist. Philips slapp derimot en modell med navnet Twist i (ja tror det var) 1999.

post-123476-1227294296_thumb.jpg

Nokia hadde dog en telefon med navnet RinGo rundt 1997 (min første telefon). Den var dog en NMT 900 telefon, men du verden hvor solid den var.

Endret av mobifil
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...