Gå til innhold

Hvor lenge har du brukt dataen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kyllinger hele gjengen :D Neida bare bøller...... Husker ikke første maskinen min en gang, har alltid hatt en, eller noen i familien min har hatt.... Begynte selv med en møllspist Tiki, fytterakkeren det er lenge siden... Like komplisert som en middels kalkulator, men gøy det var det :)) Snake, på et monster av en maskin, det var kult det.... Første server jeg var borti var en GAMMMMMMMMEL Western Digital servermaskin som bråkte verre en ei fiskeskøyte, og trakk mer strøm en halve Stavanger, hehe ..... Ahhhhhh det var tider..... Savner dem IKKE, liker mye bedre maskinen jeg har pr idag :))

Lenke til kommentar

Ok, eg vet at som 1-åring slo eg på tastaturet....

Begynte faktisk med nyttige programmer før eg begynte å spille...(ikke at eg greide å utnytte dem...)

Var vel 5-6år når eg fikk Winter Olympic Games....

*SPILLING*

*SPILLING*

En gang når eg var 9 så sa far'n min at viss eg lærte meg Visual Basic så kunne eg lage spill som var like bra som Worms 2(var hekta på det da...)

Dette viste seg å være litt vanskeligere, men eg ble intresert i å lage andre ting enn spill og lærte meg mer... Senere lærte eg meg Photohop og andre nyttige ting(denne gangen greide eg å utnytte dem!)

Lenke til kommentar

Den første PC'en som var MIN, var en 386. Det var på tiden når 486 var splitter ny.

 

Hvor lenge siden er det? tror jeg var 6-7 år?

 

Nei det var tider. Husker Norton Commander, og spill katalogen med Prince of persia, Ski or die, GrandPrix, og et eller annet kattespill (Cats?). :D

 

Edit: Og SNAKE! hvordan kunne jeg glemme det... (var jo laget av en nordmann til og med)

Lenke til kommentar

Aner ikke hvor lenge det er siden, men den første maskinen jeg brukte var en C64, deretter Amiga 500 (selv om disse vel ikke kan kategoriseres som PC) deretter ble det 386 og 486 osv.

 

Stunts var det "første" dataspillet jeg ble hekta på, spiller det enda av og til. Men det er ett herk å spille om en ikke slår av L2 cache ;)

Lenke til kommentar
Hvor lenge har dere jobbengjort noe med PC en alt fra spilling til surfing?  

 

Har selvbrukt pc en siden 5 års alderen men fant PCen mye mer nyttig i 10-12 års alderen  

 

Ps er 13 i mai  fortsatt ung og klar for å lære mer

 

Tips: Lær deg å skrive. jobbengjort er ikke et norsk ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...