Gå til innhold

MS reklamerer for playstation uten å være klar over det


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GG gutta! :roll:

 

 

Dere tror vel og at selveste Bill Gates har laget den og eller? Må jo det, så drita på draget den der er! Haha ^^

 

 

:roll:

 

Hørt om PR og reklamefirma? Microsoft lager ikke reklame, her er det et eller annet PR firma som har driti på draget.

yup, og det forandrer ingenting, så poenget ditt eeeeeeer?

Lenke til kommentar

Hehe, nok et topic som passer godt inn i rekken ser jeg..

Minner meg om da Sony brukte bilder fra PGR i reklamer for GT.

 

Dessuten tviler jeg på at de faktisk bruker PS kontrollere. Hvis du ser nærmere på d-paden kan det se ut som det er en av de tusentalls kopiene som er lagd for å koble til nettopp PC. Disse har da svært lite med Sony å gjøre.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Hehe, nok et topic som passer godt inn i rekken ser jeg..

Minner meg om da Sony brukte bilder fra PGR i reklamer for GT.

 

Dessuten tviler jeg på at de faktisk bruker PS kontrollere. Hvis du ser nærmere på d-paden kan det se ut som det er en av de tusentalls kopiene som er lagd for å koble til nettopp PC. Disse har da svært lite med Sony å gjøre.

 

Nettopp, akkurat det jeg tenkte på når jeg så den artikkelen. Disse reklame firmaene har ikke helt kontroll bestandig ;)

Men jeg ser jo at en del xbox fans er helt på gråten her å synes jeg var en stor dust her. Poenget var ikke å drite ut MS, jeg og de fleste vet at Bill Gates ikke lager reklame, men at slikt leies inn fra eksterne kilder.

Men litt morsom var den, men tok kanskje feil. Er en del som ikke helt tåler slikt.

Lenke til kommentar

Selve delen med kontrollene der ser jeg poenget med, ingen vits i å forsvare MS for det da MS burde kvalitetssjekke sine egne reklamer før de lanseres.

Så også at det var noe med bilder i den reklamen hvor de benytter noe som kan se ut som en macbook. Dette vet alle som leser den elendige itavisen.no . Men ærlig, hvor mange er det av de som den reklamen er ment mot som vil si aha det er en macbook der... Jeg ville ikke visst det om jeg ikke leste itavisen den dagen der, og fortsatt så kjenner jeg det ikke igjen som en macbook.

Lenke til kommentar
Selvom det er et reklamefirma som lager greiene for MS eller whatever så må vel firmaet som har leid inn reklamefolka godkjenne det de har laget? Tydeligvis en glipp her men slik kan jo skje alle så..

 

Yup, det er ikke slik at reklamefirmaer slenger ut ting uten noe som helst kontroll fra klientene sine.

 

Det er jo ikke et angrep på MS heller, det er bare litt moro.

Lenke til kommentar
Hehe, nok et topic som passer godt inn i rekken ser jeg..

Minner meg om da Sony brukte bilder fra PGR i reklamer for GT.

 

Dessuten tviler jeg på at de faktisk bruker PS kontrollere. Hvis du ser nærmere på d-paden kan det se ut som det er en av de tusentalls kopiene som er lagd for å koble til nettopp PC. Disse har da svært lite med Sony å gjøre.

 

Nettopp, akkurat det jeg tenkte på når jeg så den artikkelen. Disse reklame firmaene har ikke helt kontroll bestandig ;)

Men jeg ser jo at en del xbox fans er helt på gråten her å synes jeg var en stor dust her. Poenget var ikke å drite ut MS, jeg og de fleste vet at Bill Gates ikke lager reklame, men at slikt leies inn fra eksterne kilder.

Men litt morsom var den, men tok kanskje feil. Er en del som ikke helt tåler slikt.

Må for all del ikke tro at jeg er verken på gråten eller ihuga MS fan. Er nok den mest upartiske på hele forumet. Ser alle positive og negative sidene til mange elektro selskap hver dag, så det er ikke store forskjellen på hverken sony, MS eller nintendo for den saks skyld.

 

Ja, tabben er morsom! Lo jo selv når jeg så det, men å vinkle det slik at det er en stor glipp fra MS blir teit. Men ja, tror det er slike "wanna" PS2/3 kontrollere for PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...