Gå til innhold

Frisk opp Gmail

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner det jeg. Men så ble jeg også invitert tidlig i beta fasen. Kan ha noe med det å gjøre.

Men jeg syntes ikke det er spesielt. Likte hele konseptet med GMail fordi det var ryddig og ikke masse forstyrrende reklame. Med themes blir det litt borte...

Skrevet

Jeg er bare lettet over at det ikke var noe problem å skifte tilbake til det klassiske temaet. Terminal-temaet med CRT-grønn tekst var litt tøft, men det så rimelig dumt ut med GTK-avhukingsbokser og Word-ikoner :p.

Skrevet
post-52897-1227193473_thumb.png

Hva i all verden mener de med dette?

Noen av temaene blir forskjellige ettersom hvor i verden man befinner seg. F.eks den verdensrom-saken får du forskjellige planeter i bakgrunnen ettersom du endrer lokasjon.

Akkurat hvorfor vet jeg ikke :ermm:

Skrevet

weird. Jeg kan skifte tilbake til det gamle, men ikke mulighet for å endre themes, nu vel. Det går sikkert etterhvert.

Fargekodedelabels er fackings awesome :D

Skrevet (endret)
Hva i all verden mener de med dette?

Noen av temaene blir forskjellige ettersom hvor i verden man befinner seg. F.eks den verdensrom-saken får du forskjellige planeter i bakgrunnen ettersom du endrer lokasjon.

Akkurat hvorfor vet jeg ikke :ermm:

Og noen av temaene forandrer bakgrunn etter hvilket vær det er i byen din akkurat nå.. :!:

Endret av Jome

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...