Gå til innhold

Hvor lang tid tar det og Levle ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med RAF + erfaring og QH så fikk jeg shamaen min til 80 på rundt 5 dager /played.

Var ikke så altfor effektiv, men var bare for å komme fortest mulig til 80, om du vil nyte spillet litt (syntes mange av sonene i 1-60 områdene er veldig fine og verdt å se minst en gang hvertfall :) )

Lenke til kommentar
Med RAF + erfaring og QH så fikk jeg shamaen min til 80 på rundt 5 dager /played.

Var ikke så altfor effektiv, men var bare for å komme fortest mulig til 80, om du vil nyte spillet litt (syntes mange av sonene i 1-60 områdene er veldig fine og verdt å se minst en gang hvertfall :) )

 

Nå hadde 2 lvl 70 før "Alliance" å det var bare å queste ivei...men Horde ... :( Føler det stopper opp.

Lenke til kommentar
Som overskriften sier, hvor lang tid tar det ? fra 1-80.

Noen som er ekstremt lette å levle ?

 

Håper på svar ! :)

Som mange andre før meg har sagt, så kommer det helt an på

 

- Erfaring

- Teknikk

- Hvor mye tid du har til overs

- Klasse

- Tolmodighet

 

Hvis du er nybegynner og vil lvle fort, så hvorfor ikke sjekke ut diverse guider? Questhelper er også fint.

Lenke til kommentar
Som overskriften sier, hvor lang tid tar det ? fra 1-80.

Noen som er ekstremt lette å levle ?

 

Håper på svar ! :)

Som mange andre før meg har sagt, så kommer det helt an på

 

- Erfaring

- Teknikk

- Hvor mye tid du har til overs

- Klasse

- Tolmodighet

 

Hvis du er nybegynner og vil lvle fort, så hvorfor ikke sjekke ut diverse guider? Questhelper er også fint.

 

Har vel en grei tolmodighet, er en druid og har ganske grei erfaring som alliance men ikke horde. Og jeg har egentlig kanske grei tid.

 

Så hvorfor tar det så lang tid ? gi meg noe tips.

Lenke til kommentar

1-60, heaven

60-70, ok, mye rep grinds, Karazhan var gøy.

70-80, lvling meget gøy, end game sucks..

 

 

there you have it. Hvor lang tid jeg brukte på dette. tja.

å lvle en character er jo en ting, men det som virkelig tar tid er jo å få alt imba utstyret osv.. ja, sier ikke mer.

Jeg begynte å spille i 2005, har giddet å lvle 2 stk til lvl 80, en priest og en warrior.

Lenke til kommentar

siden jeg nå er permetert fra jobben pga finas krisa tenkte jeg og starte og spille litt med noen andre irl venner.

 

jeg har ikke spillt siden orginale wow hvor jeg da spillte pally.

 

dinget nettopp 27 med pristen jeg har starta har /played 1dag og 2timer nå og da har jeg bare questa (har aldri spillt priest før) jeg er holy, noe som gjør at quest går litt treigt men tar en del instancer.

 

regner med og ha ca 3 dager played når jeg blir 60.

så 3 dager til fra 60 til 70. har aldri hvert i outland og så 4 dager fra 70 til 80

Lenke til kommentar

Northrend på 68 er litt utilgivelig i alle fall for en mage, ble bombardert formelig av dritt i både Borean Tundra og Howling Fjord og døde vel mange ganger fra 68 til 70. Ser ut som aggro rangen er sinnsvak i starten.

 

Nå er jeg 70 og alt er normalt. Brukte forøvrig 11 dager fra 1 til 70 på magen min, ikke så ille med 10% XP increase + rested XP.

Lenke til kommentar

Her er hva jeg har gjort med priesten min.

 

Jeg recruita to kompiser slik at vi fikk 3x xp. vi var sammen hele tiden fra 1-60.

 

Her er tiden vi ca. brukte med 3x xp:

 

1-20: 4 timer

20-30: 2 timer

30-40: usikkert (men har screenshot på at vi brukte 5 minutter per level fra 30-40. Vi ble såklart boosta av en paladin i SM Library, Armory og Cathedral)

40-50: 3-4 timer

50-60: usikkert

 

Da jeg dinga 60, hadde jeg 1 dag played.

 

60-70 brukte jeg 2-3 dager /played (3-4 levler hver dag)

70-80 brukte jeg 3-4 dager /played (3 levler hver dag(men dette krever mye questing og bra teknikk og lite downtime))

 

fra 70-80 satt jeg fra klokken 11.00-04.00 hver dag i påskeferien, så det krever en del av fritiden hvis du skulle klare dette.

 

Men lykke til, det er viljestyrken som utgjør hvor lang tid du kommer til å bruke fra 1-80 :)

Endret av Redusert
Lenke til kommentar
Driver og levler en rogue nå. Level 74 og har 7 dager og 11 timer played. Det går saaaaaaaaakte.

 

Gjør det du kan for å holde HPen din oppe når du har drept en mob slik at du kan gå til neste. Stikk til Sholazar Basin i når du dinger 75, der levler du en level på 6 timer, og kanskje 77 på 6-7 nye timer. da fortsetter du til Storm Peaks og dinger 78, og fortsetter så lenge det er bra quests. Deretter fortsetter du i Icecrown og dinger resten til du er 80 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...