Gå til innhold

Hvor lang tid tar det og Levle ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som overskriften sier, hvor lang tid tar det ? fra 1-80.

Noen som er ekstremt lette å levle ?

 

Håper på svar ! :)

 

Har veldig mye å si på hva har tålmodighet til, grind grind grind så går d kjapt men er du mer casual og blir fort rastlaus og jævli i huet av å gjøre det samme time etter time etter time så kan det fort ta lenger tid

 

 

Men ja alt etter =) erfaring <> klasse <> Mentalitet

 

er vel de tre tinga der som avhenger =) og det ligger mye levelling guides på wow forum

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har en konto enda, kan du jo få en til å gi deg en trial-account. Så oppgraderer du den kontoen til vanlig konto. Så når dere to spiller sammen, så får dere 3 ganger så mye XP.

 

Eller du kan dual-box med en hoved-konto og en trial-konto. Altså du spiller på to kontoer, og styrer to characters samtidig. Og får denne 3 ganger XP greia.

 

(BTW så tror jeg ikke grinding er så effektivt lenger i forhold til å gjøre quests, siden du får mye mer XP per quest nå.)

 

Så jeg vil tippe at normalt 1-60 er på ca. 5-6 dager(?) (1 dag = 24 timer)

60-70 er på ca. 2-3 dager(?)

70-80 har ikke peiling, tipper 2-3 dager.

(BTW spiller ikke wow, lenge siden sist :p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Avhenger av hva du gjør det, har selv 14 dager played hittil og er kun 54, men så bruker jeg tid på AH, mye mining etc. ;)

 

Ser ikke noe grunn til å stresse; Påstandene om at spillet ikke starter før "Sett inn høyeste nivå her" ignorerer jeg pent og pyntelig.

 

Nytelse av spillet kaller jeg det!

Har ikke brukt Qh eller noe fra 70-72(kanskje jeg var 73?), og synes det var veldig moro. Har god tid og kommer til å bruke den også.

 

Brukte selv 11 dager til 70 tror jeg, men brukte guide fra 50-70, noe som gjorde at jeg levla veldig fort.

Om du spiller litt sosete, litt slapp levling så tror jeg du klarer det på 12-20 dager /played. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Avhenger av hva du gjør det, har selv 14 dager played hittil og er kun 54, men så bruker jeg tid på AH, mye mining etc. ;)

 

Ser ikke noe grunn til å stresse; Påstandene om at spillet ikke starter før "Sett inn høyeste nivå her" ignorerer jeg pent og pyntelig.

 

Anbefaler deg å lage en liten gnom e.l til å ta seg av AH og slikt.

Blir så mye mindre arbeid, når du bare trenger å sende over tinga, relogge og vips.

Lenke til kommentar

Etter at outlands fikk XP nerf skal det være fullt mulig å dinge 70 på rundt 5 dager /played uten RAF. Legg til 2-3 dager for 70-80. Kommer til å bedre seg når questene i Northrend blir mindre campet. Er en del quester som tar dobbelt så lang tid som de burde pga en må vente på respawns.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Etter at outlands fikk XP nerf skal det være fullt mulig å dinge 70 på rundt 5 dager /played uten RAF. Legg til 2-3 dager for 70-80. Kommer til å bedre seg når questene i Northrend blir mindre campet. Er en del quester som tar dobbelt så lang tid som de burde pga en må vente på respawns.

 

Ja det suger jo litt :/

Startet en Druid ( tauren ) Er atm i lvl 31 og må si nå går det jææævla seint:S føler det er veldig lite quester :S Er det bare meg eller ?

Lenke til kommentar

Til level 60 på magen min brukte jeg rundt 4 dager played tid, gikk ufattelig mye raskere når jeg kom til outland. Med rested XP og 10% XP increased via heirloom shoulders ramlet det inne rundt 1.1k XP per mob killed.

 

Føltes dog som et sinnsvakt helvette å komme seg til Outland nivå fordi questene i gamle WoW er så innmari kjedelig som det lar seg gjøre, litt mer variasjon i outland i alle fall og mer XP å ta av.

Lenke til kommentar
Jeg følte det ikke sånn. Som lvl 31 har du jo hele Stranglethorn å ta av, Arathi Highlands, Swamp of sorrows, Desolace etc. Masse soner med masse quests :) Har hatt ~20 quests på meg konstant siden jeg kom i 30 cirka. (Er snart 58 nå).

 

hmmm...har ikke vært i arathi eller Swamp of Sorrows...men Stranglet har jeg gjort 2 quester, skal vente til jeg blir 32 for å ta resten. Og Descolace er det ett par quester, men da må jeg drepe mobs som er 3lvler høyere enn meg som gjør at de blir orange og vanskelig :/ blir feil å si at jeg har hele stranglet å ta av :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...