Gå til innhold

Guitar hero for PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det finnes til PC også. Jeg vurderte å kjøpe det, men så fant jeg ut hvor dårlig lyd jeg ville få, sammenliknet med hjemmekino annlegget i TVstua^^

Pluss at GH er et "party" spill, som er fint å spille med venner :)

Jeg endte opp med å kjøpe det til PS2, og den funker smertefitt, litt lengre loading, men...

Hvis du ikke har PS2/3 eller 360, eller wii, så får du bare kjøpe det til PC!

Endret av bfplayer
Skrevet

Oi, må bare spørre om en litt relevant ting:

Er dette regnet som et krevende spill for bærbare PC-er? Har en ganske ny Toshiba PC, er det sansynlig at denne klarer å kjøre spillet?

Skrevet
Oi, må bare spørre om en litt relevant ting:

Er dette regnet som et krevende spill for bærbare PC-er? Har en ganske ny Toshiba PC, er det sansynlig at denne klarer å kjøre spillet?

Det vil jeg tro den kan klare.. bare søk på google etter Guitar Hero Systemkrav, eller noe slikt..

Skrevet

GH3 til PC burde i teorien ikke ha noe særlig høye systemkrav, men optimeringen er helt elendig. Det er riktignok blitt litt bedre men en og annen patch, men systemkravene er dessverre ekstremt høye. Synd, men sant...

Skrevet

Mhm, etter litt søking fant jeg ut at dette spillet har en tendens til å lagge. Og er det et spill man IKKE ønsker lagging i, så er det guitar hero!

Spørs om det ikke blir X-box 360 på meg da...:)

Ingen som vet om det går an å levere inn/selge original x-box noe sted?

• 4 uker senere...
Skrevet

Mobile Intel®965 Express Chipset Family.

Kan hende det er 2 stk, står skrevet 2 ganger i alle fall.

Siden du linket til støyk meg, og det aner meg at denne PC'en er for vass. Men jeg skal da i det minste prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...