Gå til innhold

Dine spilltradisjoner: Julespill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TN_Extreme_Snow_Break_pal-front.JPG

 

Ettersom jeg har sluttet med MUDen Achaea, som alltid hadde ganske god julestemning, er dette min nominasjon. Var forholdsvis sent ute i konsollverdenen, fikk min første playstation julen 1998, med dette spillet. Jeg var 12. Spillet er ikke spesielt bra, men herlig julestemning!

 

Ellers er snowboardkids og Goldeneye 64 gode kandidater, men dessverre har ingen av mine venner 64 lenger :(

Lenke til kommentar

NetHack

Ingenting slår å spille dette mens du slapper av i senga om morgenen den 24.

 

nethack.png

 

Ellers har jeg ikke noe serlig julespill tradisjoner. Jeg hadde en Amiga i min barndom og det var umulig å skaffe flere spill til det så jeg hadde de jeg hadde. Fikk heller ikke Nintendo siden jeg allerede hadde en spillmaskin, men jeg var helt fornøyd med det. Har dessverre ikke funnet noen måte å spille det gode gamle spillene på :) Da var det spesielt Settlers, Gods eller Golden Axe det gikk i.

Lenke til kommentar
HERLIGA LONDON! Glemte jo nesten rosinen i pølsa: TEN-EIGHTYYYYY! Altså, 1080 Snowboarding til Nintendo 64. Grisefett spill med utrolig variert og kreativt banedesign. Samt masse, masse SNØ. Om du ikke plukket opp dette da det var nytt og superhipt, så finnes det faktisk på Virtual Console akkurat nå. Det eneste som er småkjipt med dette spillet er at det tar litt tid å mestre triks-systemet samt at musikken gir meg lyst til å kvele små valper. Alt annet: AWESOME.

 

post-90118-1226968149.gif

 

Dette er, sammen med Fifa 98, det første konsollspillet jeg selv eide! Fantastisk spill, som jeg til den dag i dag mener er bedre enn de utrolig urealistiske SSX-spilla. Bedre snowboardsimulator får du ikke (ja, simulator!)

 

Ellers har jeg mer tradisjoner forbundet med TV i jula. Walt Disneys klassikere sammen med Flåklypa er uslåelig! :) Dessuten er jeg ikke særlig nostalgisk av meg når det gjelder spill.

 

Idiotisk spørsmål: Er Zelda OOT å finne på virtual console? :love:

(ganske sikker på at det er det)

Dette er ihvertfall et spill jeg har kost meg i juleferier. Spørs om ikke det må rundes :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...