Gå til innhold

grafikkdrivere til asus notebook (geforce)


Espen1988

Anbefalte innlegg

Noen som har direkte link til hvor jeg kan finne grafikkkortdrivere til nVidia Geforce 8400M G på en Asus Notebook laptop? På nVidia.com står det at man må på asus.com men der er det bare rot å finner ingen som støtter mitt grafikkkort.. lett meg ihjel overalt, googla som en helt og selvfølgelig!

 

Noen som har peiling ? pls help!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har direkte link til hvor jeg kan finne grafikkkortdrivere til nVidia Geforce 8400M G på en Asus Notebook laptop? På nVidia.com står det at man må på asus.com men der er det bare rot å finner ingen som støtter mitt grafikkkort.. lett meg ihjel overalt, googla som en helt og selvfølgelig!

 

Noen som har peiling ? pls help!

 

vilken Asus Notebook har du og vilket OS trenger du driver til?

Lenke til kommentar
Noen som har direkte link til hvor jeg kan finne grafikkkortdrivere til nVidia Geforce 8400M G på en Asus Notebook laptop? På nVidia.com står det at man må på asus.com men der er det bare rot å finner ingen som støtter mitt grafikkkort.. lett meg ihjel overalt, googla som en helt og selvfølgelig!

 

Noen som har peiling ? pls help!

 

vilken Asus Notebook har du og vilket OS trenger du driver til?

 

Forresten.. du har jo alltids "hack'a" drivere da.. fra DNA og Omega.. google nvidia+Omega

Lenke til kommentar

De gir ofte vekslende resultat.

Hos meg kunne de til random tider skyte CPU forbruket opp i 100% og maskinen var ubrukelig.

De kan prøves men ikke bli overrasket om du får problemer, du har også Laptopvideo2go.com men samme sak her også.

 

Det beste du kan gjøre er å finne de hos ASUS om du går på Support og downloads, søker du utenom dette er det bare virr varr.

Lenke til kommentar

Det er hvertfall 3 av utgavene som har nVidia grafikk kort eller kanskje 4. Men du kan prøve denne så lenge.. (Downlaodlink) den var til 2 av dem. Denne her er til F3Sg om det var det du hadde (Downloadlink)

 

Om du trenger flere drivere til laptop'en din.. så gå via www.asus.com .. Så velger du United Kingdom (norske siden gir 0 files i retur på søk). Så trykker du på downloads øverst på siden.. da får du 3 felt.. Du velger notebook på den første, F3 Series på den andre og F3S(a,c,g eller hva modellen din er) i det siste feltet.. så trykker du search.. så må du velge OS (Vista 32 bit så klart) og trykk på knappen .. så får du alle filene..

Endret av Smoker
Lenke til kommentar

tusen takk for hjelpen. hmm, ikke sikker på hvilken det er utover det jeg allerede skrev. Jeg bare trykte egenskaper på min datamaskin og skrev det som sto der. Vet ikke hvor ellers jeg kan finne modellen? dette er også problemet til at jeg ikke finner noen drivere, jeg vet ikke hvilken maskin jeg har:P

Lenke til kommentar
tusen takk for hjelpen. hmm, ikke sikker på hvilken det er utover det jeg allerede skrev. Jeg bare trykte egenskaper på min datamaskin og skrev det som sto der. Vet ikke hvor ellers jeg kan finne modellen? dette er også problemet til at jeg ikke finner noen drivere, jeg vet ikke hvilken maskin jeg har:P

 

På min HåPløs PC så er det ett klistremerke UNDER maskinen hvor det står serie nummer og modellnummer, modellnummeret er som oftest det fulle navnet på maskinen.

Se etter ett slikt merke så skal det nok løse seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...