Gå til innhold

Ønske: Trådspesifikke feeds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye utbrodering dette ønsket trenger, i og med at det er ganske enkelt og rett fram — rett og slett å kunne abonnere på valgte tråder fra forumet, og ikke bare kategoriene de ligger i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg støtter dette.

Vet forresten at du spør spesfikt om RSS. Men mens du evt. venter kan du gi "Forumnotifier" laget av Ueland, et forsøk. Skulle ønske at Ueland hadde utviklet det mer, men ser ut til at det stoppet opp, men den første versjonen fungerer uantsett greit nok.

Skrevet

RSS eller Atom eller hva det måtte være, så lenge det er kompitabelt. Jeg klarer å vente til jeg kan legge til feeden(e) i min favorittleser, tror jeg. Selv om Tor Henning sikkert har lært en hel masse i PG-timene. :D

Skrevet

Ueland: Oppdaget en bug i Mine innlegg-feeden. Den returnerer ikke de 50 siste trådene en bruker har vært aktiv i (slik som Mine innlegg-siden på forumet), men returnerer (i hvert fall i min feed) bare tilfeldige innlegg fra de to trådene noen har postet sist i. :s

description-feltet inneholder post-innholdet, mens alle andre felter er slik de er spesifisert i wikien. Resultatet er at Mine innlegg-feeden min kun lister opp to unike tråder. :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...