Chris93 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Neste Crysis. Mafia 2 Battlefield Heroes Warcraft 4 Alle disse skal skaffes hvis/når de kommer ut
Snerk Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Hovedsakelig MAG og Heavy Rain. Men Assassins Creed 2, Fahreinheit 2, Still Life 2 og Uncharted 2 også. En del 2'ere altså. Øh, er ikke Heavy Rain Fahreinheit 2? Det trodde jeg også en stund, men nei det er det vissnok ikke.
Trygve Onnestad Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Fear 2 Mafia 2 som jeg kommer på i farta
iharal3 Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Halo wars, Rise of the Argonauts, Assassin's Creed 2 og Call of Duty: Modern Warfare 2.
kjermy Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Alle de som jeg venter på er sagt, så jeg tenker på å si noe nytt: Just Cause 2... tror det skulle være noe som lignet mercenaries 2, håper bare på at det er bedre...
S-r-ex Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 FFXI (på vei i posten) FFXIII FF versus XIII Killzone 2 Ratchet & Clank Future 2 Heavy Rain Burnout Paradise på PC God of War 3 Og ellers er det vel heller tynt...
Capless Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Stargate Worlds! Mafia 2 Bioshock 2 Alan Wake Starcraft II
oyvindhauge Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Etter nok en fantastisk spillhøst med flere spill jeg enda ikke har hatt tid til å spille er jeg spent på hva 2009 bringer. Hvilke av de nevnte spillene er bekreftet i 2009? Av de jeg venter på er det bare Resident Evil 5 (mars) som jeg vet kommer i 2009.
Patney Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Nå venter jeg bare på Persona 4 som kom ut i Amerika i dag! Jeg har bestilt det, og håper på å få det til jul! :') Jeg tror ikke det har blitt sendt ut, enda da... Selv om det skulle blitt det på release-dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå