Gå til innhold

AOE 2: The Conquerors - kamper via Hamachi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som fikk tatt skjermdump? Jeg prøvde men bildet ble bare svart :/

 

Samme skjer med meg. Kan ha noe å gjøre med de fargeinnstillingene du må ha for kjøre spilet i best oppløsning, det er 16-bit er det ikke det?

 

Artig match i kveld, men ikke en god match fra min side, er for vant med Black Forest, men det kommer seg. Irriterende at vi ikke kunne bruke de custom mappene. Skal see etter hva som kan være problemet.

 

Nebbdyret

Endret av Nebbdyret
Lenke til kommentar

Print screen gir faktisk skjermbilde i "Screenshots"-mappen i spillet. Så det er bare å hente fram derfra.

 

post-43551-1226960266_thumb.jpg

 

Ellers til han som kommenterte game som varer litt lengre. Joda, men er jo tross alt meninga å krige litt, ikke bare sitte å turtle i basen med masse ressurser. Dog:

 

post-43551-1226960276_thumb.jpg

 

^^

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

AOE2 er jo helt konge. 2 beste RTS bak Warcraft 3 mener jeg :D

Og AOE 2 er det andre beste spillet jeg har spillt til pc. Slår alt utenom WC3, HL-serien "skyte samme fiender som ser ut som oppgulp,og ikke enda værre med den flotte våpenfølelsen som er helt på tryne dårlig, føler jeg ikke skyter" FC-serien" håpløst begge spillene suger jævlig, makter ikke mer en 1 time i året på dem spillene" :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Fungerer fint her hos meg hvertfall. Hvilken nettleser har du?

 

prøv å slå av referrer logging.

 

 

For å slå av i Opera:

Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"

For å slå av i Firefox:

Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging

En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den.

Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...