Gå til innhold

AOE 2: The Conquerors - kamper via Hamachi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomsterbob. Klokken var 10 når du svarte. :D

Jeg er derimot med på 1on1 (hvis ikke flere skal være med). Trenger å teste om det funker for meg ettersom dette blir første gangen min over Hamachi.

Skrevet

Greit det :)

Hamachien min er forresten på gang nå. Navnet mitt er GrandMaPwnZ på Hamachi og GrandMaPwnZ ingame. Kan dere "legge meg inn" eller hva det er dere skal gjøre. ;)

Skrevet

Du må adde serverene. Vi har 3 nå, AGE: Conquerors, AGE: Conquerors elite og AGE: Conquerors elite v.2.

Passord får dere ved å PM'e Nebbdyret.

Skrevet

Dette hørtes spennende ut. Hvordan er AOE i forhold til ping osv? På hybelen min har jeg en grusom linje, og sliter med latency i de fleste spill. Hvis ikke dette er noe stress, så er jeg gjerne med

Skrevet
Dette hørtes spennende ut. Hvordan er AOE i forhold til ping osv? På hybelen min har jeg en grusom linje, og sliter med latency i de fleste spill. Hvis ikke dette er noe stress, så er jeg gjerne med

Det er fra 1998, så modem er standard. :)

Skrevet

Hallais. Om dette ennå er i live og jeg kommer forbi routeren min, så er jeg klar til å utfordre alle her 1v1, og team også forsåvidt. Sett rundt 2500 replays og spilt i 3 år, så håper vel jeg er en utfordring for noen.

Er det nå jeg skal sende private msg til OP?

/LioN_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...