Gå til innhold

AOE 2: The Conquerors - kamper via Hamachi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg lasta ned den og flytta filene til den mappa hvor de forskjellige filene til der de lignende lå, men nå får jeg beskjed om at den ikke finner cd'en. Men har ikke cd'en fordi jeg ikke har spillet orginalt. Er dette fordi du trodde jeg hadde det orginalt eller bare jeg som har gjort noe galt?

Lenke til kommentar

Jeg har merket at mange av de første medlemmene ikke er så aktive lengre, så om dere ikke har tenkt å spille, så ville det vært greit om dere kunne forlate Hamachi-serveren, og gjører plass til flere, aktive spillere.

 

Jeg håper også at det er flere som kunne tenke seg å spille sammen med oss :) Det spilles kamper på nettverkene våre hver dag.

 

Mvh Nebbdyret

Lenke til kommentar
Jeg har merket at mange av de første medlemmene ikke er så aktive lengre, så om dere ikke har tenkt å spille, så ville det vært greit om dere kunne forlate Hamachi-serveren, og gjører plass til flere, aktive spillere.

 

Jeg håper også at det er flere som kunne tenke seg å spille sammen med oss :) Det spilles kamper på nettverkene våre hver dag.

 

Mvh Nebbdyret

Jeg er helt enig med Nebbdyret!

Dere som ikke spiller skal høyreklikke på hamachi gruppene å trykke "Leave Network"

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Jeg har formatert min PC :O

Og da har jeg selfølgelig mistet mine passord til hamachi gruppene, så vill Nebbdyret send meg passordet til: AGE: Conquerors elite v.2 + v.3 + v.4?

evnt. AGE: Conquerors Elite / AGE: Conquerors

Lenke til kommentar

Jeg håper at det er flere folk der ute som har lyst til å spille AOE sammen med oss, siden det nå ikke er så mange aktive om dagen, men jeg håper at det er på grunn av skole eller noe annet. Vi er fortsatt en del som spiller, men vi vil gjerne ha med flere.

 

Det spilles både med 1.0 versjonen og 1.0c versjonen av spillet på serverene, men jeg håper alle kan skaffe seg 1.0c versjonen, men hellst begge.

 

Jeg vil også igjen be folk som inne på hamachi-serverene om å forlate serveren hvis dere ikke har tenkt å spille, siden dere tar opp plass, og det blir så rotete hvis vi skal ha så mange servere.

 

Mvh Nebbdyret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...