Gå til innhold

NWN2: Storm of Zehir utgivelsesdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vel ... De to tidligere Neverwinter Nights 2 utgivelsene skiller seg nok meget fra denne. Borte er de lange filmsekvensene, borte er tvangstrøya som holdt party-systemet med en jernhånd, for nå er det frihet som gjelder, friheten til selv å lage 4 karakterer, til å velge hvilke ekstra "hjelpere" du vil ha med deg ut over det, friheten til å gå hvor du vil når du vil, til å være merchant i tillegg til eventyrer om du ønsker det .... Og chat-systemet minner mer om det en fant i Neverwinter Nights 1 ... Herlig! Noen kommer nok til å savne party-dynamikken fra orginalspillet og den foregående expansionen, men jeg hever tommelen likevel. Friheten er endelig gitt tilbake til spilleren.

Lenke til kommentar

Det finnes en persistent world server som gjenskaper stedene fra spillet Baldur's Gate. Har noen prøvd den?

 

Jeg har selv bare hørt om den, siden jeg ikke har fått tak enda i Mask of the Betrayer og denne utdivelsespakken er nødvendig for å logge seg på serveren.

 

 

Edit: Jeg mottar gjerne tips om hvor jeg kan kjøpe MotB billig. Vanskelig å finne i det hele tatt.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Fått prøvd det litt, og må si at dere har noe å glede dere til <3

 

Main characteren min er min signature rogue, og det er ganske så gøy=P

Fett å kunne bruke de andre i partyet i samtaler osv, selv om det jo er roguen min som kan snakke best for seg. Har ikke prøvd mye, men dersom det fortsetter som jeg tror, så er det ganske så bra (Y)

 

-Anech

Lenke til kommentar
Næææh, du tuller? =P

Trodde vi som hadde kjøpt det hadde det fått det fra en noe suspekt mann på et mørkt hjørne. Ja! Han samme som selger hvit pulver!

Ingen nevner butikk og noen nevner bestilling over nett/mottak i posten, så jeg synes avklaringen om at spillet var tilgjengelig i butikk ikke var overflodig. Beklager om det var langt over grensen.

Lenke til kommentar
Næææh, du tuller? =P

Trodde vi som hadde kjøpt det hadde det fått det fra en noe suspekt mann på et mørkt hjørne. Ja! Han samme som selger hvit pulver!

Ingen nevner butikk og noen nevner bestilling over nett/mottak i posten, så jeg synes avklaringen om at spillet var tilgjengelig i butikk ikke var overflodig. Beklager om det var langt over grensen.

Skjerpings neste gang!!111

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...