skarsk Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg skal bytte ut min gamle mobil med en Nokia E90 hadde jeg tenkt, men hvilke andre alternativer finns til E90? Krav er altså fulltastatur, super 3G, epost, og WLAN hovedsaklig. Har sett på en ny HTC, men syns skjermen var liten.
apwr Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 (endret) Ta en titt på Sony Ericsson Xperia X1. Den har med sine 3" en 0,2" større skerjm enn HTC sin Touch Pro (2,8"). Endret 12. november 2008 av apwr
skarsk Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Takk apwr, det var et godt tips. E90 er jo en topptelefon, men størrelsen og vekta taler litt imot.
Lionel_Luthor Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nå vet jeg ikke helt hva du vil bruke telefonen til.. Men Nokia E90 er den beste mobilen jeg har hatt når det kommer til mail, multitasking(hurtigknappene er helt geniale), Qwerty tasteraturet er veldig bra og er flott å skrive på.. Wlan og internett surfing går veldig bra, MEN det går rimelig trægt.. Xperia X1 bruke Opera og sammen med bedre hardware så er Xperia kjappere på nettsurfing! Men, jeg ville kjøpt Nokia E90 brukt vist jeg skulle kjøpt den i dag.. Den er circa like dyr som Xperia X1 ny, og den er etter min mening ikke verd.. Du burde finn ett flott eksemplar på finn.no til 3000-3500 vil jeg tro.. Xperia X1 er helt ny, den har litt bedre hardware, den er mer lommevennlig og er helt grei og skrive mail/sms med.. Jeg vil anbefale deg og vente til rett over nyttår for og kjøpe versjonen med Æ-Ø-Å knappene på hardware tasteraturet.. selv om den engelske versjonen som er nå funker helt fint og skrive æ-ø-å, det er bare og trykke på au-tasten + 0 for og få frem ø osv..
skarsk Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 (endret) Takk for nyttige synspunkter Lionel_Luthor, det var interessant. E90 har jo 1" bredere skjerm, men er som sagt tung og stor. To ligger her på 'brukten', men begge har skader og andre lyter for å si det sånn. Skal bruke den der min bærbare PC blir for stor. Endret 12. november 2008 av skarsk
Peppep Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 http://tinyurl.com/6o3xwz Kanskje HTC S740 kan være et alternativ for deg? Den har 2,4" skjerm, var det det du mente var for lite? Jeg synes i alle fall at designet på S740 har fått enormt mye bedre design enn resten av S-serien har hatt, og den har de tekniske spesifikasjonene du oppgir.
zimmn Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 hva med samsung i780? E71? eller Blackberry 9000 bold?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå