Gå til innhold

I natt smeller det! Er du klar?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så smeller det i natt.

Er du klar? ;)

 

Jeg er ikke klar ;p

 

Ha har dere gjort for å forbrede dere til Wotlk? Hva ser dere fram til? Hva skal dere gå for?

 

Jeg ser fram til nytt PvP content samtidig som PvE selv om jeg ikke får tid til PvE lenger.

Selv har jeg rerollet warrior for å poone i pvp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er nok en tragisk og trist natt i verdens historien!

 

Og takk til deg.

 

Har ikke forberredt meg noe særlig, ettersom jeg ikke har planer om å skulke skolen for å levle som en jækel. Det blir vel å utnytte tiden så godt som mulig utenom jobb og skole, for å komme meg fortest mulig opp, samtidig som jeg nyter contentet.

 

Ellers har jeg clearet banken, laget til en god spec for å levle og tatt ut 300 ,- til spillet. Resten går av seg selv.

Lenke til kommentar

Fordi det er en kulturell nerdete "begivenhet" som fanger oppmerksomheten til folk som liker dataspill. Folk som ikke liker det ser på det med avsky, selv om det hadde vært like rart hvis man skulle finne på å se på malerier med snodige figurer og malingsklatter istedet.

 

Selv om jeg selv ikke vil si at det "smeller" i natt. Det er bare launch av wotlk :p Fett nok liksom...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Gleder meg til i morgen. Å se over bilder av folk som har kledd seg ut var noe av det morsomste med releasen til TBC :p

 

Får se om jeg begynner å game wow igjen ved en senere anledning. wotlk er skikkelig fristende.

Lenke til kommentar

For min del blir det litt mye å kle seg ut :p Selv skal jeg stikke rett fra dama i natt også kjøpe det sammen me noen kompiser ;p Men uansett, liker du ikke wow har du egentlig ingenting å gjøre her.

 

Hvis du mener folk bare sløser bort livet sitt ved å spille dette herne så har du egentlig ingenting og gjøre her. Jeg spiller fordi det er kjekt og drepe folk i pvp :p

Lenke til kommentar

Nei, ikke klar... ønsker å kose meg med Wotlk som en whisky som man nipper til... nyte aromaen, smaken, kosen.... i stedet for en halvliter man tar på styrten ;)

 

For øvrig syns jeg det er greit å ha lagt inn noen feriedager hvis man har anledning til det, men å skulke jobb/skole er ikke ok.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke klar i det hele tatt, hadde store planer om å gjøre masse greier de siste ukene, men det har gått i dass alt sammen. Vært så mye annet som har dukket opp.

 

Men det jeg HAR fått gjort er:

 

- Ryddet plass i bagger, bank og guildbank

- Levla inscription til 340 (vil egentlig ha den opp til 375 i dag)

- Skaffet litt +hit gems og gear til min warr (titans grip på gnom = win)

- Skaffet feral gear til min druid (sykt morro å levle som feral, screw ugler selv om jeg har spellpower på restogearet nå)

 

I dag skal jeg prøve å få opp inscription, og mekke noen potions og flasks of relentless assault.

 

NadaX7 : Ikke det at jeg skal ta fri, men hva jeg bruker mine 25 feriedager på er min buisness og ingen andres. Troll et annet sted.

Lenke til kommentar

Joo, man begynner vel å føle seg ganske klar her. Må rydde i quest loggen, fylle opp litt til med mana pots, og så kan det smelle så mye det bare orker. (Så frem jeg våger meg til den nattåpne butikken i natt :p )

Sitter bare og tenker på hvor jeg skal logge ut for siste gang i TBC, Orgrimmar eller UC. Ikke helt sikker på hvilket startsted jeg vil ha i Northrend. Meeen, det spiller ingen rolle. Blir moro :D

Lenke til kommentar

Klar? aldri i verden. Har 4 lvl 60 karakterer som skulle vært lvl 70 og hatt epic mount. Jeg har 2 bank karakterer som er stappfulle av masse dritt jeg sikkert kan kaste, men som jeg garantert trenger til levling av proffesion eller noe...

 

Jeg har 4 lvl 70 som skulle hatt epic flying mount og en lvl 70 som ikke har flying mount i det hele tatt. Jeg har ca 2000 gull fordelt utover alle 10 karakterne mine, noe som burde vært hvertfall 5 dobblet. Halvparten av karakterne mine har ikke noe specc for tiden og jeg har ikke rekt å sette meg inn i alt det nye på alle en gang =)

 

Og ja jeg har en av hver karakter og den laveste er lvl 58 (bortsett fra deathknighen jeg skal lage i kveld som er 55) =)

Lenke til kommentar
Fordi det er en kulturell nerdete "begivenhet" som fanger oppmerksomheten til folk som liker dataspill. Folk som ikke liker det ser på det med avsky, selv om det hadde vært like rart hvis man skulle finne på å se på malerier med snodige figurer og malingsklatter istedet.

 

<ironi>

Ja, helt enig. Foppal, cup og serie er MYE viktigere. Ikke på langt nær så lavmal som interesse for dataspill.

</ironi>

Lenke til kommentar
Så nok en tragisk natt for Jorden, hvor mennesker blir roboter og ubrukelige ( Det jeg nevnte øverst)

 

Dette kommer fra hvem? En trist bokorm som aldri har vært borte fra jobb eller skole? Sorry mac, men i tillegg til jobb og skole skal man leve, så om folk velger å ta et par dager fri er det ikke noe galt med det. Frihet er å kunne velge hva man vil gjøre, eod.

 

Ikke at jeg skulker noe skole da, går på universitet så litt fleksibilitet er greit. Har dog jobb og trening i tillegg som okkuperer litt tid, men skal nok få gamet endel også :D

Lenke til kommentar

Hadde jeg gått på skole hadde jeg ikke kviet meg 5 sekunder for å skulke i morgen. Jeg har tatt meg en ukes fri ifra jobben. Ja, hvorfor ikke? Ny WoW ekspansjon er faktisk en happening som ikke skjer oftere enn med flere års mellomrom. Jul, bursdager, påske osv. kommer hvert bidige år, og hvert bidige år så gjør folk nøyaktig den samme dritten. Litt av poenget med ferie er jo at man skal slappe av og ha det gøy. Hvorfor er det patetisk at jeg har andre interesser og gleder enn deg? Tror du lider av litt verdighetskomplekser når du må sette deg til dommer over alt og alle som tenker litt annerledes :)

 

EDIT: Forøvrig har jeg forhåndsbestillt spillet da... jeg gidder ærlig talt ikke dra ned i byen nattestid for å få unnagjort shopping. Er jo ikke noe happening i Oslo slik som det er i London, Rotterdom og Stockholm, anyways.

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...