Espenooop Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hei, lurer på hvor jeg kan laste ned The burning crusade til WoW med CD keyen min? Har ikke account lengre så kan ikke gå den veien :/
Rallahr Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 wow-europe.com -> (på venstre siden) account -> download -> World of Warcraft game -> velg "standard downloader"
Martin HaTh Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 og da får du uten TBC. Tror du må kjøre torrent eller noe
NoMilkToday Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 hva skal du med tbc hvis du ikek har acc?
ØysteinT Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Neida, du kan laste ned TBC fra Wow-europe også. Gjorde det når jeg reinstalla. Men du må laste ned/ha cdene til normal WoW også. http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...ex.html?rhtml=y Øystein
Martin HaTh Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 neinei.. du kan laste ned classic, men får å laste ned TBC må du logge inn på accen på wow-europe.com for å starte nedlastningen. Men du trenger jo seff CD key til begge.
WarpX Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Skulle ønske det gikk an å bare laste ned WotLK også. Herregud så gammeldags å MÅTTE kjøpe på butikk.
Rallahr Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Problemer med torrents er at det noen ganger kan være virus o.l. Spesielt når det gjelder WoW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå