Gå til innhold

Threadless tok pengene mine


Anbefalte innlegg

Sitter her og er veldig fortvilet

 

Satt å skulle bestille to t-skjorter på threadless.com, Skrev inn adresse, visakortnummer osv. men da jeg skulle verifisere orderen fikk jeg "Failed Adress Validation". Jeg prøvde flere ganger med noen endringer i navnet, blant annet gjorde jeg om "ø" til "oe" osv.

 

Til slutt ville siden ikke akseptere visakortet mitt lenger, jeg logger inn på nettbanken og fant ut at jeg hadde blitt trukket for beløpet fem ganger og har nå ingen penger på konto.

 

Er det mulig å få fikset dette, snakke med banken eller noe. har sendt e-post til threadless, men fikk standard "vi svarer innen 3 dager". Er litt redd for pengene mine akkurat nå. Jeg har ikke fått noe ordrenummer eller noenting ettersom orderen ikke ble akseptert av systemet til threadless, dette er ikke morro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier du har tatt kontakt med Threadless. Jeg tolker det som at du nettopp har sendt denne mailen? Isåfall må du først og fremst gi dem tid til å svare.

Siden du betalte med visa, så skal saken være veldig enkel. Informer Threadless om at en feil har skjedd og pengene dine har blitt trukket uten at ordren gikk gjennom. Be dem kansellere dette og returnere pengene. Dette skal egentlig ikke være noe problem.

 

Dersom Threadless skulle være vanskelige, f.eks. ikke svare på mail (igjen, gi dem tid til å svare) eller nekte å refundere pengene, så kontakter du banken din, som så vil ordne opp.

Du bør forsåvidt, som forrige innlegg sier, kontakte banken din med en gang og høre med dem.

 

Siden du har handlet med visa, så vil jeg tro at pengene dine er trygge. (litt generell info fra visa.no). Du sier ikke hvilken bank du bruker, så mer spesifikk info har jeg ikke.

Endret av BlinkyBill
Lenke til kommentar

Tenkte å fikse det i morgen, leste litt på den store interwebben, og fant ut at pengene sannsynligvis kun er reservert av banken min for å sikre at jeg ikke overtrekker kontoen, og at jeg får tilbake pengene når banken finner ut at threadless ikke trekker pengene. Føler meg ikke trygg før pengene er tilbake på kontoen though.

 

Største problemet er vel at jeg er blakk akkurat nå:p

Endret av mathiasfg
Lenke til kommentar

Prøvde med banken min i dag, de sa de ikke kunne slette reservasjonen. Jeg må vente en ukes tid, og hvis pengene ikke er trekt da blir den slettet. Eller så må jeg få threadless til å sende en fax til banken min om at de ikke kommer til å trekke pengene fra kontoen min.

 

Jaja, er vel bare å vente da. Nå står det vel på threadless, får håpe de ikke gjør den feilen at de faktisk trekker pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...