Gå til innhold

10-15 stk på LAN, eit par spørsmål


Anbefalte innlegg

Vi pleier å ha ein svitsj kobla opp mot ein router, som kanskje er kobla opp mot eit modem eller så er modemet og routeren i eitt. Det er ofte krøll med anten null internett eller nokre som ikkje får tilgang/kan vere med på det vi andre driv med/spelar.

 

Er det fordi eg ikkje deler ut ip-adressene til dei via eit DHCP program? Isåfall, kva slags program anbefalast til Windows Vista og Windows XP?

 

Er backbone ein nødvendig ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen anelse om hvor stor kapasitet i forhold til antall brukere slike billige routere man får fra ISPen har, men dersom dere rett og slett har nådd den grensen, så kan dere eventuelt prøve å sette opp en egen gateway og la den fungere som DHCP og vei ut mot internett. Har selv gjort det på et mini-lan da routeren ikke taklet høy trafikk og hastigheten krympet til 1000 kbit/s.

Lenke til kommentar
Har ingen anelse om hvor stor kapasitet i forhold til antall brukere slike billige routere man får fra ISPen har, men dersom dere rett og slett har nådd den grensen, så kan dere eventuelt prøve å sette opp en egen gateway og la den fungere som DHCP og vei ut mot internett. Har selv gjort det på et mini-lan da routeren ikke taklet høy trafikk og hastigheten krympet til 1000 kbit/s.

Trur ikkje det skal vere noko problem.

 

Og eit anna spørsmål, litt offtopic.

 

Eg har tenkt å starte med "Activity Monitor" som er eit overvåkningsprogram. Eg har prøvd litt her heime, og når eg prøver kjem denne meldinga opp:

 

Connecting to remote service... Failed

 

Couldn't connect to \\****\***

Nettverksbanen ble ikke funnet

 

Press Enter to continue

 

Kva gjer eg feil?

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...