Sanux Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 begynner å angre litt på at jeg bestilte fra CDon.no får ikkeno svar på mail heller, så får eg ikke spillet på onsdag, bærer det til midnattssjåpping
Walts Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 sendte mail til platekompaniet i dag, de sender ut standard edition i morgen
Sokkalf™ Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 "Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag." Fikk jeg fra Platekompaniet for et par timer siden. WOTLK "normal"-edition. Regner med at jeg har den i postkassa senest onsdag, da.
Leifi93 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 fått mail av platekompaniet, gogo collector's edition Håper bare det ikke blir noe kluss med dette: Eventuelle restleveranser vil bli ettersendt så fort vi får varene inn fra leverandør. Restleveranser blir belastet kortet ditt når vi sender dem herfra. Jaja, satser på å få den onsdag ettermiddag eller torsdags morgen, men får man collector's edition i postkassa? Den er jo ganske stor^^
Skogslik Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 har du noen restleveranser da? er jo ingen problem det, siden collectersen ble sendt håper platekompaniet er raske med levering!
Proxor Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) håper virkeligt eg får det torsdag, ellers er nå det dåreligt av elkjøp og holde på det så lenge, pgr av har sjekka lagerstatus på nettbutikken dems, og står på lager. Eg har ikke fått noe mail om at det er sendt eller noe, men fekk mail på fredag med kvitering, eg bestillte det for 1mnd sia. ser dem har fått opp banner på elkjøp siden også, Bestill idag og få det til release dato 13.11.2008. Endret 10. november 2008 av Kurt-Inge
SkyFish Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 ser dem har fått opp banner på elkjøp siden også, Bestill idag og få det til release dato 13.11.2008. Det må jo være direkte feilinformasjon overfor kundene, posten kan jo ta 2 dager fort selv om det er brevpost, de får ikke lov(?) å levere det ut over disk før midnatt og jeg tviler på de spanderer over natten levering til kundene sine. Så da vil du vel få det "på" release, og ikke "til" release.
Thespaniard Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 siste gang jeg bestiller fra cdon.com..har ikke fått mailen enda, men håper den kommer i løpet av dagen.
Proxor Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) her er mail eg fekk fra elkjøp idag vertfall. Meg: Hei, har bestillt 2 eksemplar wow lich king. collectors edition og normal. bestillte og betalte for 1 mndes tid sia. rekner med og ha det til release datoen? sia eg ser dere nå reklamerer med stor banner på siden, bestill idag og få spillet til lansering 13.11.2008 stemmer dette? svar fra elkjøp: Hei og takk for din henvendelse Har ingen holdepunkter for å si at det ikke kommer til realease dato nei. Så det har du nok til den gitte dato. Endret 11. november 2008 av Kurt-Inge
Awsm Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Sendes fra Absolutt Spill idag gogogo posten
Shadow2007 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Bestilte fra PlayX.no i dag (ja jeg vet jeg er sent ut), og der står det at de har spillet på lager. Iom at de skriver at de har det på lager så regner jeg med at det er eksemplar som ikke er reservert/bestilt? Eller blir beholdningen oppdatert etter hvært som spill blir sendt?
SkyFish Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Hmm, håper det bare er posten som er treig å oppdatere sendingsinfo på kollinr. Spillet ble sendt igår kl 15:00 ca, men ingen info på posten sin sporing ennå. Blir virkelig skuffa om "brevposten" tar hele 3 dager eller mer.
Sanux Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) siste gang jeg bestiller fra cdon.com..har ikke fått mailen enda, men håper den kommer i løpet av dagen. det blir første og siste gangen for min del... får jeg det ikke på onsdag, stikker jeg ned på spaceworld i byen å handler en kopi der isteden... fattig dårlig av cdon, får ikke svar på mail jeg har sendt til de for 5 dager siden. Dårlit EDIT: står på ordrehistorikk siden @ cdon.no: Status: blank? hva mener de med det? Endret 11. november 2008 av SaNux
SkyFish Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Virker som det er mange butikker som bare driver med salg uten å tenke på kundene. Mens noen skjønner at ikke alle spill er like, noen, som dette er utrolig viktig å prioritere overfor kundene sine. Kjipt og relativt korttenkt å ikke skjønne det og evt. sette inn et par skoleungdommer ekstra dagen de får det inn for å få sendt det ut til trofaste kunder. Nå er jeg kunde for første gang hos Gamezone, men jeg bestillte på søndag og skrev at jeg gjerne ville ha spillet på onsdag og at det betyr ganske mye. Mandag morgen dro jeg på jobb kl 8 og når jeg sjekket mailen i hall 9 - 9 tiden så hadde jeg fått svar om at de sendte spillet iløpet av dagen. Det var en utrolig positiv opplevelse. Får håpe posten klarer å fortsette den gode trenden jeg er inne i
Grimbo Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) Min ordre av Wotlk har status kansellert, selv om jeg bestilte for en måned siden. Selvfølgelig fant jeg det ut etter at jeg nettopp sjekket status. Det samme skjedde med AOC Collectors edition min og. Faen at en aldri lærer. cdon.com = blæh (edit - i tillegg klarer jeg å quote feil post. Nydelig) Endret 11. november 2008 av Grimbo
Sanux Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 blir en smule forbanna hvis det viser seg at woltk min har blitt kansellert... står jo ingenting under STATUS så vet jo ikek hva som skjer, får som sagt ikke svar på mail heller... igjen, FETTE DÅRLIG av cdon...
Mikkel™ Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) Er dette bra nok? Eller ligger jeg fremdeles på vent ? Endret 11. november 2008 av Mikkel™
Kulor Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk melding på mail av Gamezone om at Mitt ekemplar av CE var å hente på postontoret, og riktignok var det det. Så nå sitter jeg her med 1 stk Collectors Edition i ermet! Hvordan er det om man innstallerer det nå? kan man ikke spille frem til launch?
Mikkel™ Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) Så jeg får ikke CE jeg da ? Endret 11. november 2008 av Mikkel™
Xisto Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Min ordre av Wotlk har status kansellert, selv om jeg bestilte for en måned siden. Selvfølgelig fant jeg det ut etter at jeg nettopp sjekket status. Det samme skjedde med AOC Collectors edition min og. Faen at en aldri lærer. cdon.com = blæh (edit - i tillegg klarer jeg å quote feil post. Nydelig) Sjekka i dag på min cdon konto og der stod det Kansellert.... Bestillte i september.. De kunne iallefall sent mail da, bestillte på gamezone nå får håpe det er bedre service der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå