Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp svar fra Elkjøp, de sender spillet på onsdag, og anslår 2-5 dager leveringstid ... så ifølge Elkjøp kundeservice kan du glemme å spille på release om du kjøper fra dem. Ser ut som det blir enten midnatt-kø eller morgen-kø for min del for å få tak i et par Collector's Editions da. :)

Lenke til kommentar
Fikk nettopp svar fra Elkjøp, de sender spillet på onsdag, og anslår 2-5 dager leveringstid ... så ifølge Elkjøp kundeservice kan du glemme å spille på release om du kjøper fra dem. Ser ut som det blir enten midnatt-kø eller morgen-kø for min del for å få tak i et par Collector's Editions da. :)

Om man går inn på elkjop.no står det jo med stor skrift i en banner på forsiden: "Bestill idag og få spillet til lansering , 13.11.2008". Enten vet de ikke helt hva de har svart på de som svarte deg, eller så driver de med villedende markedsføring. Forhåndsbestilte der for lenge siden, og regnet med at de ville gjøre som de fleste andre nettbutikker og sende det ut til kundene et par dager før release. Men dersom det er sant det du sier, at de ikke sender dem før onsdag, blir det nok besøk i en nattåpen butikk.

 

Edit: Typo

Endret av eught
Lenke til kommentar
Fikk nettopp svar fra Elkjøp, de sender spillet på onsdag, og anslår 2-5 dager leveringstid ... så ifølge Elkjøp kundeservice kan du glemme å spille på release om du kjøper fra dem. Ser ut som det blir enten midnatt-kø eller morgen-kø for min del for å få tak i et par Collector's Editions da. :)

Om man går inn på elkjop.no står det jo med stor skrift i en banner på forsiden: "Bestill idag og få spillet til lansering , 13.11.2008". Enten vet de ikke helt hva de har svart på de som svarte deg, eller så driver de med villedende markedsføring. Forhåndsbestilte der for lenge siden, og regnet med at de ville gjøre som de fleste andre nettbutikker og sende det ut til kundene et par dager før release. Men dersom det er sant det du sier, at de ikke sender dem før onsdag, blir det nok besøk i en nattåpen butikk.

 

Edit: Typo

 

Kan jo ta hele svaret, sånn for ordens skyld:

 

"Hei og takk for din henvendelse

 

Denne varen postes fra oss dagen før release, resten er da opp til posten, men det skal kunne forventes å bli mottatt fra 2-5 virkedager senere."

Lenke til kommentar
Btw det ligger en torrent ute for å laste ned iso fil av wotlk. Har selv innstallert og patchet ferdig :) Eneste jeg trenger nå er CD-key

 

For de litt mindre innvidde ;) .. Har du mulighet til å utdype littegrann hva du mener med "patchet ferdig". Hvilke patcher ?, hvor fikk du de fra ?

Lenke til kommentar

Bestilte WoW Wotlk CE fra Elkjøp.no i dag tidlig kl.0800. Snakket nettopp med en hyggelig fyr på kundeservice. Han sa a dem som hadde bestilt og reservert skulle få CE utgaven på release dato. Dem hadde allerede startet pakking og utsending. Så for vi bare håpe den kommer i rett tid. Og skulle den dukke opp på fredag gråter jeg ikke så veldig mye av det. Jeg har jo fått WOW Wotlk CE da.

 

Btw, Elkjøp hadde fått inn mange CE utg tydeligvis. :D:D

Endret av Glasgrekar
Lenke til kommentar
Btw det ligger en torrent ute for å laste ned iso fil av wotlk. Har selv innstallert og patchet ferdig :) Eneste jeg trenger nå er CD-key

 

For de litt mindre innvidde ;) .. Har du mulighet til å utdype littegrann hva du mener med "patchet ferdig". Hvilke patcher ?, hvor fikk du de fra ?

 

wrath of the lich king shipper med 3.0, derfor må man patche opp til 3.0.3 igjen, derfor anbefaler jeg på det sterkeste at folk har disse patchene klare, da det kommer til å ta evigheter å laste ned disse da haugevis av andre prøver det samme. Hvis du allerede har disse patchene i wow folderen din (noe de fleste har) så trenger du bare laste ned wotlk klienten og innstallere, så fikser den patchinga fra 3.0 til 3.0.3 selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...