PaperMario Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg har 117 Badge of Justice nå på min shamanen. Hva ville vært lurt å bruke de på nå som WotLK kommer?
Cpt Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Bruk det på hva du vil, har ikke noe å si nå som WOTLK kommer om under ei uke.
Sati Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Har du ikke noe gear som trenger å upgrades kan du alltids kjøpe gems og få en fin start på pengefronten.
El Fantasma Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Var det slik at badges forsvinner ved release av WOTLK? Slik at man må bruke dem før den tid?
AnewZ Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Var det slik at badges forsvinner ved release av WOTLK? Slik at man må bruke dem før den tid? Det stemmer.
Purplehaze Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Badge of Justice forsvinner ikke, men de er og blir til level 70 gear. Om du sparer dem til 80 vil du fortsatt kun få kjøpt det gearet som er tilgjengelig i dag. Badgene på 80 kommer til å hete noe annet, og de går ikke om hverandre. Moralen er : Svi dem nå, snart blir de verdiløse.
Dernel Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg brukte de på Nether vortex, da lå de på 150g, nå ligger de på 7 :S
Skurupu Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ikke svi dem nå, man kan bytte de inn i nye badges på lvl 80. Men ikke 1:1, selvfølgelig.
SkyFish Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ikke svi dem nå, man kan bytte de inn i nye badges på lvl 80. Men ikke 1:1, selvfølgelig. Kilde? Dette har jeg aldri hørt noe om iallefall. Og jeg tviler på at det vil gå.
Skurupu Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Har ingen kilder. Så noen skrev det i guild chat, og jeg stoler på dem. Orker ikke rote rundt på nettet.
SkyFish Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Alt for mange som bare slenger ut sånne utsagn uten at det er noen som helst sannhet bak det, sånn tror jeg nok det er her også. Sier ikke noe stygt om guild folka dine, men vet selv at det er mye rart i guildchat. Og om de gjør sånn at badge of justice kan byttes inn i emblem of heroism så har de virkelig "driti på draget". nekter å tro at de er så dum.
Andeby Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Badge of Justice kan ikke byttes inn i de nye. Det har aldri vært mulig i betaen, og om det var noe Blizzard hadde funnet på nylig hadde det garantert vært mer snakk om det her.
Skumtroll Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Taper ingenting på å spare på Badgene og se, da.
Sneglen Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) Ser umulig for meg at det blir en løsning - tror ikke de vil at folk kjører level 70-instanser/Karazhan for Badges som igjen byttes til Emblems. New content > Old content. Kommer selv til å se an prisene på AH på diverse ting, og utifra det enten handle gear (leveling boost) eller gems/vortex. Endret 10. november 2008 av Sneglen
John Keats Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Er jo garantert BS at man kan bytte dem inn.. Folka i guildet ditt veit pluttselig noe ingen andre veit?
gamer73 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 jeg har aldri hatt mer enn 21 badges uansett hehe....regner med at man ikke får kjøpt noe som helst for så lite badges så jeg sparer dem:)
Sneglen Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Du får enten kjøpt 2xPrimal Nether, 1xValgfri Epic Gem eller 1xNether Vortex.
Purplehaze Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) The current Badges of Justice should still be obtainable via level 70 heroic dungeons after Wrath of the Lich King launches but only used for level 70 gear. We currently plan to continue with a badge type of system, but new ones will drop in Wrath of the Lich King. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&sid=1#18 Det har aldri vært snakk om noe annet. Taper ingenting på å spare på Badgene og se, da. Nei, hvis det ikke finnes badgegear som kunne gjort levlinga lettere, er det ikke noe å tape. Men om du ikke trenger level 70 badgegear nå, kommer du heller aldri til å gjøre det. Endret 11. november 2008 av Purplehaze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå