Gå til innhold

Dead space - problem, frustrert.. (mulig spoiler)


Rolf Rolfsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..lasta ned heavy damage pack, og det virka som om plasma cutter, pulse rifle blei sterkere når det gjelder damage..

noen andre som har prøvd?

 

mulig jeg laster ned Tank pack for å få en suit som har 60% mer i HP

(leste det ihvertfall at den hadde 60% HP)

(målet er jo å kunne løpe rundt å slakte aliens uten frykt, mulig noen syns det blir kjedelig, men jeg liker å ha overtaket å banke shiten ut av de gutta, ->replay value)

Endret av horrorolf
Lenke til kommentar

De awardsene kan du kun bruke på samme savefil (og dermed samme vanskelighetsgrad) og Military Suiten bl.a kommer i Store.

(Hvis du mente det som et retoriskt spørsmål så ja, det er få awards når man fullfører spillet).

 

Det som var lurt før da de eksklusive draktene var gratis, var at disse kom på alle savefilene, og dermed kunne man få en gratis LvL 5 suit med en gang.

 

Jeg spiller dog Impossible Mode uten.

Lenke til kommentar

Snurreleif: Det du sier med andre ord, er at om jeg kjøper en drakt på marketplace, så har jeg den med en gang, og må ikke kjøpe den i selve spillet også?

 

Har military suit på normal vanskelighetsgrad, men om jeg skal kjøpe en for å bruke på en vanskeligere vasnkelighetsgrad, hvilken av draktene burde jeg da gå for?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Endelig ferdig, nå begynner trofe-jakta.. mangler bare et par stykker..

tror nok impossible mode blir tøft.. og den astroide kanon shitten med over 50% hp igjen <- trådens egentlig "tråd"

.. noen som veit pm du kan bruke stasis på shooting rangen på chpt 9?

og den kjipe zeroG basketballen..

Endret av horrorolf
Lenke til kommentar

Kan gi ett lite tips til asteroidespillet. Hvis du bruker venstre tommel til å trykke startknappen non-stop så blir det mye enklere. Hadde ingen problemer med å komme forbi selv, men ikkef faen om jeg greide å ha 50% igjen. Nærmeste jeg kom så var jeg på 3x%. Uansett, leste meg frem til det tipset og det funket veldig bra, 50%+ på første forsøket. Litt juks. Men når det står mellom det og innleggelse på mentalen så har en lov. Kun impossible igjen nå \o/

 

Tror ikke det har noe for seg å bruke stasis på skytebanen, selv hvis det hadde gått. Her har jeg ingen andre tips enn prøve og prøve. Gikk greit for meg opp til siste delen. Da satt jeg som regel igjen med 28/29 av 30 blinker.

 

ZeroG er ganske lett hvis du bare forstår reglene. Når spillet starter så skytes ballen ut og 3 av banene lystes opp. Hopp til alle disse, en etter en, fang ballen, og skyt den inn i ett av hullene. Du trenger 20 poeng på hvert nivå og hvis du gjør det samme 3 ganger så ender du på 24 poeng lenge før tiden går ut. Ballen ender som regel midt inni banebitene, gå etter lyden.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Snurreleif: Det du sier med andre ord, er at om jeg kjøper en drakt på marketplace, så har jeg den med en gang, og må ikke kjøpe den i selve spillet også?

 

Har military suit på normal vanskelighetsgrad, men om jeg skal kjøpe en for å bruke på en vanskeligere vasnkelighetsgrad, hvilken av draktene burde jeg da gå for?

 

 

Litt trègt svar, men svarer likevel i tilfelle noen andre skulle lure på det samme senere.

 

Punkt 1: Ja, det var iallefall slik det funket for meg da jeg kjøpte Elite suiten til Xbox 360.

Jeg lastet den ned fra marketplace, startet spillet, fikk beskjed om at spillet scannet downloads, gikk så til nærmeste store, og der var den til "salg" for 0 credits.

 

Punkt 2: Nå har det kommet en del nye drakt-pakker online som jeg ikke har så god peiling på, men hvis de er av samme "kvalitet" som Elite drakten er de Level 5 drakter så vidt jeg husker, enten det eller 4, hvilket er ganske bra.

Elite drakten f.eks holdt i massevis for min del da jeg spilte gjennom for 3dje gang.

Lenke til kommentar

..en annen ting om den shooting rangen chpt 9.. så at man har evig skudd når man har starta..så hvis man nettopp har entra rommet kan man løpe bort og starte minispillet og så kille de necrosene i det rommet med evig skudd.. (ihvertfall til minispillet er over) har ikke testa det, hvis man har dårlig med ammo akkuratt da kan det jo være fett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...