Gå til innhold

Dead space - problem, frustrert.. (mulig spoiler)


Rolf Rolfsen

Anbefalte innlegg

noen som veit om det går an å skippe det mini-spillet hvor man må skyte astroider med den kanonen?? i chapter 4.

mista rett og slett lysta til å spille mer etter å ha prøvd noen ganger å daua hver gang.

like før jeg hiver hele ps3'n og spillet ut av vindu, umulig å styre presist med analogstikka, hadde det bare vært støtte for mus.

..jeg starta også på medium fordi jeg tenkte at easy var for lett, men jeg angrer noe jævli nå..

 

hvorfor må de lage spill med slike irriterende minispill i..

har jo bare lyst til å gå rundt å skyte aliens..

makan til dritt..

sur og frustrert..offff..

:hrm:

Endret av horrorolf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehehe...husker jeg også slet en del der ja, men du må bare stå på for du kommer ikke videre i spillet før du har klart dette. Jeg fant ut etterhvert at enkelte av asteroidene kommer i større fart enn andre, og de MÅ skytes ned. Prøv å fokuser på disse samt de store som deler seg i to når du skyter på de.

Lenke til kommentar

puh..klarte det til slutt, på 2.gangen med 18 i shield igjen, etter flere dager med å grue seg til å prøve. satt meg helt oppi skjermen og nistirra etter astroidene.. nå blei spillet kult igjen.. til neste gang.. kommer sikkert flere sånne minispill, gruer meg allerede, men nå er det tilbake til alien slakting..

btw. noen som har sett at det skal slippes dlc som våpen med mer dmg og sånt..

 

sikkert old news http://www.n4g.com/industrynews/News-229069.aspx

 

håper det er verdt penga og ikke bare skins, men mer power på våpen etc.

(trenger all den hjelpa man kan få)

Endret av horrorolf
Lenke til kommentar
puh..klarte det til slutt, på 2.gangen med 18 i shield igjen, etter flere dager med å grue seg til å prøve. satt meg helt oppi skjermen og nistirra etter astroidene.. nå blei spillet kult igjen.. til neste gang.. kommer sikkert flere sånne minispill, gruer meg allerede, men nå er det tilbake til alien slakting..

btw. noen som har sett at det skal slippes dlc som våpen med mer dmg og sånt..

 

sikkert old news http://www.n4g.com/industrynews/News-229069.aspx

 

håper det er verdt penga og ikke bare skins, men mer power på våpen etc.

(trenger all den hjelpa man kan få)

 

 

Ang. Mini-games så kan du puste ut, tror det er et par igjen, men disse er på langt nær ikke like irriterende som asteroide mini-gamen (etter min mening iallefall).

 

Ang. nyhetene dine så er det så langt bare bekreftet at det er skins, tviler særdeles kraftig på at man får noen oppgraderinger pga de skinsene, det hadde vært en god ting dog slik at folk får mer verdi for poengene de bruker.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...