LangZ1 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hei Jeg har i 2 år spilt online spill uten noen problemer, men igår oppstod det et stort problem. Jeg kunne ikke logge inn på steam, world of warcraft eller noen andre spill, samt Ventrilo. Jeg vet ikke hvorfor, har ikke tullet med nettet i det siste. Og så det er sagt så fungerer internettet på begge dataer, får også koblet til MSN Messenger. Jeg har en dgl4300 router som er koblet til modemet gjennom "WAN"-porten. Denne routeren er så koblet opp med 2 dataer. Problemet er det samme på begge, kan ikke spille noen online spill. Win-brannmuren er av så kan ikke være den, har prøvd å bytte noen ting på routerens brannmur, men den har aldri vært et problem, jeg kjører også den nyeste firmware'en på routern. Har prøvd virus scan, men fant ingenting, og kunne vel ikke være det når problemet er likt på begge dataer. Har skrudd av win brannmur, anti-viruset sin brannmur. eller kan dette rett og slett være telenor som ikke "fungerer" ordentlig. Trenger virkelig hjelp, tusen takk MVH LanGz.
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 http://www.online.no/datasikkerhet/abuse.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå