Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20.45 starter 2. omgang. Blir meget spennende selv om 69 hundredeler er ganske mye. Ligety skal i mål han også, og skal ikke gjøre for mange feil før ledelsen er skrumpet inn. Hadde vært jævla tøft med en trippel Aksel :!:

Skrevet
- Jeg hadde ikke noen bra feeling. Innimellom kjørte jeg bra, men jeg var litt for ofte ute og syklet litt. Jeg kom litt bakpå og litt innover, sa Lund Svindal til NRK etter omgangen.

Tenk om han har bra feeling i andre omgang. Blir jo seier da! :w00t:

Skrevet (endret)

Neeeei! Svindal 10/100 bak Raich :(

DET BLE SPENNENDE! Raich vinner 1/100 foran Ligety og 10/100 foran Svindal. Jansrud nr 4!

Endret av DJ_Dark
Skrevet

Jansrud er rå, og vinner andre omgang! :w00t:

Herlig av Aksel. Det er en fantastisk prestasjon å vinne to ganger, og komme på 3. plass en gang i den samme bakken hvor han ble alvorlig skadet i fjor!

Skrevet

Etter at Aksel ble skadet i fjor, tror jeg ikke at jeg så et eneste renn resten av sesongen. Nå som han er tilbake, følger jeg med på hvert eneste renn. :)

Fortsetter han sånn, vinner han verdenscupen med klar margin! :D

Skrevet
Etter at Aksel ble skadet i fjor, tror jeg ikke at jeg så et eneste renn resten av sesongen. Nå som han er tilbake, følger jeg med på hvert eneste renn. :)

Enig der. :p Mye mer morsomt å se når det er noen norske med!

Skrevet

Og spesielt når han er i en klasse for seg, og leder verdenscupen. Og moro med Jansrud også! Det begynner å komme erstatninger etter at Aamodt/Kjus la opp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...