Jump to content
Latias

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Recommended Posts

Grei første omgang av Aksel. Ligger åtte tideler etter Ligety som leder når åtte stykker er ferdig med første omgang.

Han ligger på 3. plass etter første omgang. Synes vi skal være fornøyde hvis han greier å forsvare pallplassen etter andre omgang. :)

Annonse

20.45 starter 2. omgang. Blir meget spennende selv om 69 hundredeler er ganske mye. Ligety skal i mål han også, og skal ikke gjøre for mange feil før ledelsen er skrumpet inn. Hadde vært jævla tøft med en trippel Aksel :!:

- Jeg hadde ikke noen bra feeling. Innimellom kjørte jeg bra, men jeg var litt for ofte ute og syklet litt. Jeg kom litt bakpå og litt innover, sa Lund Svindal til NRK etter omgangen.

Tenk om han har bra feeling i andre omgang. Blir jo seier da! :w00t:

Neeeei! Svindal 10/100 bak Raich :(

DET BLE SPENNENDE! Raich vinner 1/100 foran Ligety og 10/100 foran Svindal. Jansrud nr 4!

Edited by DJ_Dark

Jansrud er rå, og vinner andre omgang! :w00t:

Herlig av Aksel. Det er en fantastisk prestasjon å vinne to ganger, og komme på 3. plass en gang i den samme bakken hvor han ble alvorlig skadet i fjor!

Jaja, han hadde marginene på sin side på fredag, så totalt har det vært en kjempe helg for Aksel. Solid ledelse i wc nå. Kan bli mye moro utover sesongen.

Etter at Aksel ble skadet i fjor, tror jeg ikke at jeg så et eneste renn resten av sesongen. Nå som han er tilbake, følger jeg med på hvert eneste renn. :)

Fortsetter han sånn, vinner han verdenscupen med klar margin! :D

Etter at Aksel ble skadet i fjor, tror jeg ikke at jeg så et eneste renn resten av sesongen. Nå som han er tilbake, følger jeg med på hvert eneste renn. :)

Enig der. :p Mye mer morsomt å se når det er noen norske med!

Og spesielt når han er i en klasse for seg, og leder verdenscupen. Og moro med Jansrud også! Det begynner å komme erstatninger etter at Aamodt/Kjus la opp! :)