BarteBaluba Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hei, vurderer å migrere min character(human prot pala lvl 70) til en normal server fra en pvp siden jeg missliker pvp veldig, og vil konsentrere meg om pve, men hvilken normal kan dere anbefale meg?
PSV Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Aszune, definitivt. Aldri vært i bedre PvE community enn det som var der. Sylvanas (hvor jeg spiller som Horde nå) kommer ikke i nærheten engang.
XryptNO Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Stormrage synes jeg, har en 70 dwarf pala og 65 Ne hunter og 70 undead warlock :)stor trives der.. Byttet fra pvp til pve server også. nokså balangsert i battlegrounds
Birdielòl Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Arathor er En ganske bra pve server men når det kommer til pvp så suger det:P
Sebgun Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Spiller på silvermoon. en helt ok server, men ally/horde forholdet er helt latterlig. Hele servern er nesten dominert av allys Spiller selv som ally, men det blir bare ikke så gøy å spille når man nesten ikke finner noen hordies.
decophly Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 PCT, horde eller alliance? Var der før - før jeg skiftet til Sunstrider, samme battlegroup. Litt dårlig fordelelse av win i BG?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå