Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står:

VIKTIG: begrens inntak av varme drikker, krydret mat, tobakk, alkohol og alt annet som kan og vil irritere din munn og tunge under helingstiden (6 uker) spesielt den 1 uken

Skrevet

Tok tattoo på Torsdag, og det gjør "vondt" enda. Samme smerte som om jeg er solbrent. Er det normalt? Aldri hatt det sånn når jeg har tatt tattoo før. Har dog heller ikke tatt farger før heller.

Skrevet

Godt å høre. Aldri opplevd det sånn. Ikke som jeg kan huske i allefall:) Slenger opp bilde av tattoo'n mens jeg er våken.

Den er ikke helt ferdig enda though...

post-45375-1249144585_thumb.jpg

Skrevet
Er den vel, i forhold til alle uniformskoder så er den det....

Hilken vel går flagget når du holder det og går fremover?

Men jeeze...

Er ikke noe "uniformskode" eller ett bilde av ett Norsk flagg med is-søl på 17mai. Jeg syntes flagget er fint og er glad i landet vårt. Skulle bare ha ett helt vanlig norsk flagg.

Skrevet (endret)

Im just saying...

Jeg ville ihvertfall tenkt på det, eller valgt den andre overarmen i stedet for å speilvende det hvis det blir teit med evn. skrift som skal i banneret (?)

Endret av multisync
Skrevet (endret)

leser du bilde?

Du skriver da riktig vei selv om flagget også går bakover, enkleste da hvis du skal "lese" bildet og teksten riktig vei er å velge andre overarmen :p

Endret av multisync
Skrevet

Flagg-tatoveringer er blant det kjipeste å ta dersom man er forbi tribal og kinategn.

Eller er det ikke lov å være negativ til faktiske medlemmers tatoveringer?

Skrevet
Flagg-tatoveringer er blant det kjipeste å ta dersom man er forbi tribal og kinategn.

Eller er det ikke lov å være negativ til faktiske medlemmers tatoveringer?

Du har din smak, og jeg har min smak. Takk gud:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...