Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
puddinger som har tatt tatovering sier jo det er smertefullt...

Nemlig. ;)

Seriøst, det er ikke så gale. Det svir litt de første minuttene, og etterhvert blir huden ganske nummen. De ekstra pinglete kan bruke noe som heter Emla eller Xylocain-gel.. da kjenner man så og si ingenting.

Skrevet

Eg vurdere sterkt å få meg tatoo, men veit ikkje heilt koss den ska sjå ut.. har lyst på ein på skuldero, men ikkje for stor.. e den for stor så godtar ikkje foreldro mine at eg ska få meg(eg e 16år)

forslag t ein enkel men tøff tatoo? :ermm:

Skrevet

Er det noe jeg aldri skal ha er det tribal. :/

Hvis jeg skal ha meg tatovering en gang i framtiden, (noe jeg forsåvidt tviler litt på) skal det være noe jeg har tegnet selv og noe som ingen andre har. Tviler forsåvidt på at jeg tar tatovering noen gang, og piercing skal jeg hvertfall ikke ha. (no offence ppl)

Kanskje jeg er kjedelig? :p

Skrevet

å tegna ein sjøl hadde vore bra, men eg e kje so go å teina :p

men da haste jo kje akkuratt me ein tatoo, men eg vil definetivt ha ein som ingen andre har..

ingenting gale me persing..? nåken passe da å nåken passe da ikkje, sjøl so syns eg da e tøft

:yes:

Skrevet

eg hadde sjøl percing i leppo, men tok den ut etter eit par daga for eg såg liksom kje ut som meg, såg meir pøbel ut, noko so eg abselutt ikkje er :p

Men pecing i navelen e nice, tok da for nokon veker siden.. ;)

Skrevet

Jeg lurte bare på en ting.

Piercinger og tattoveringer på en gammel og skrukkete person.

Ser vel ikke akkurat bra ut osv?

Eller tar jeg helt feil?

Skrevet

ska låva dg at viss ein er veldi skrokkete so e da j**** stygt, har sjøl sett nåken kvalmanes bilde av sånt, har nåken kamerata so e goe t å finna ekkle bilde.. men når ein blir gammal kan ein altids ta ut percingen men tatoo`en e der vell fremdeles.. men viss den ikkje e so stor so skade da nok ikkje ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...