Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Gutt 16 her, har lyst på tattis!

 

Tenkte (hvis jeg skal ha) at jeg skulle ha noe som sa "Humility, pity and love" - Ydmykhet, medfølelse og kjærlighet! De tre grunnleggende elementene jeg har vist mangel på de siste årene. Vet at jeg kan være en arrogant jævel, men vil ha noe som kan minne meg på hvordan man skal være mot andre!

 

Hvor burde man plassert en slik setning? Og hvordan, i en sirkel?

Lenke til kommentar

Sitter og ser på dragetatoveringen Jim Raynor har på høyrearmen i Starcraft 2. Den ser bra ut, men skulle ønske jeg fant ett bedre bilde av den. Mulig jeg tar det som ett utgangspunkt for venstrearmen.

 

Synes den var rimelig trashy skal jeg være ærlig. Ingen detaljer, bare en sort... drage

 

SMaken er som baken og alt det der.

 

Men det er derfor jeg vil se nærmere på den, så jeg faktisk kan få bestemt meg om det er noe jeg har lust til å bruke som ett utgangspunkt eller ei. Hvis ikke blir det å finne en artist som kan lage noe mer detaljert for meg. :)

Lenke til kommentar

Ser ikke hva det er jeg

 

Ser den helt fint selv, men folk har jo forskjellig syn... ;)

 

Hvordan en kan si det er kult når det ikke er større bilde tilgjengelig er forbi meg

 

Fordi man klarer å se det... ;)

 

Jeg klarer ikke å si at det er kult, fordi det jeg virkelig liker med tatoveringer er detaljer. Og de er det teknisk umulig å se på det lille bildet der.

 

Jeg ser først og fremst på motivet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...