elO91 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei. Jeg har ett par problemer med Far Cry 2. Noen steder blir farget med mange forskjellige farger, slik som dere kan se på de to første bildene. Det andre er, vel hvordan skal jeg forklare det, det dukker opp en svart boks og jeg kan ikke se en ting. Vel, bare se på de to nederste bildene... Dette er bare på veldig små deler av map'en, men veldig irriterende når man først kommer over det. Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette, eller noen av dere som har hatt liknende problemer? Jeg har prøvd mange forskjellige grafikkinnstillinger, og jeg har installert ATI hotfixen og har den nyeste skjermdriveren. Jeg har et HD 4870 kort, og kjører Vista 64-bit. Takker på forhånd. Endret 6. november 2008 av elO91
preppy Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 grafikkkortet har tatt kvelden. skjedde med meg og. desktopen fungerer fortsatt til vanlig bruk men tyngre 3d appz er bare å glemme. det var en mulighet. som du har nevnt, nyeste drivere er installert m. patch osv. har du gjort noen endringer på systemet før problemet begynte. det kan være at det har oppstått konflikter i forbindelse med dette, selvom det er usansynlig. ellers er det verdt å undersøke om feilen kun oppstår i dette spillet. for hvis ikke, er det jo noe feil med installasjonen din.
Bulletus Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Bytt til Nvidia kort, så ordner det seg ! Altfor mye tull med ATI.
elO91 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 (endret) Om grafikkortet har tatt kvelden, er det ille. Er bare litt over en måned gammelt :O Har ikke hatt liknende problemer i andre spill enn Far Cry 2. Jeg spiller f.eks. COD4, BF2142 og liknende uten slike problemer. Det er også bare på spesifike steder dette oppstår, resten av spillet fungerer finfint. Endret 6. november 2008 av elO91
oslo72 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Bare tull å konkludere med at det er feil på skjermkortet pga dette. Greit at man har NVidia- og Radeon-tilhengere, men jeg ville vel ikke gitt opp så fort. Hva slags grafikkinstillinger kjører du på? Vert.Sync = OFF? Fint om du kommer med litt mer info.
Killswitch Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Bytt til Nvidia kort, så ordner det seg ! Altfor mye tull med ATI. Snakker om saklig svar du, produksjonsfeil \ andre feil skjer med alle merker.
oslo72 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Litt avhengig av hva slags PC du har, men du kunne jo prøve å "beherske" deg litt på kvaliteten. Overklokket skjermkortet?
elO91 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Vel, jeg kjører Vista 64-bit. Har et HD 4870 kort, 8GB minne, Quadcore 2.83GHz prosessor. Så jeg vil tro det skal være mer enn nok.... Nei, jeg har ikke overklokket noe som helst. Har også prøvd med en god del forskjellige grafikkinnstillinger - både dårlige og enda bedre enn dette, men alikevel får jeg de samme problemene på visse steder.
-sparks- Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 (endret) Har googlet det, ser ut som mange med 4780 og Vista sliter med dette. BTW PCen din ser litt overkill ut i forhold til oppløsningen du bruker. nvm i fixed it, i was using 8.09 cat drivers and upgraded to the farcry 2 fix ones, just went to normal 8.10 drivers and works a treat Prøve? http://verden.abcsok.no/index.html?q=far%2...s&cs=latin1 Endret 7. november 2008 av -sparks-
elO91 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 BTW PCen din ser litt overkill ut i forhold til oppløsningen du bruker. Jeg har ingen bedre skjerm , får vente til jul. nvm i fixed it, i was using 8.09 cat drivers and upgraded to the farcry 2 fix ones, just went to normal 8.10 drivers and works a treat Prøve? Ja, kan jo teste. Takker for tipset.
bjornw7 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Prøv å last ned den nyeste driveren til skjermkortet ditt å se om det blir i orden da!
elO91 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 nvm i fixed it, i was using 8.09 cat drivers and upgraded to the farcry 2 fix ones, just went to normal 8.10 drivers and works a treat Gjorde som han her, og det ser ut til å funke. Spilte bare ca 30 minutter, men så ingenting til det. Får håpe det er borte for godt! Takk folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå