Gå til innhold

Arcade 360 979-999kr hos Elkjøp og Expert.


MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med folk som klager over prisen, og sier man må kjøpe så mye tilegsutstyr? Det må du da ikke?

 

Trådløst nett er bare drit, det er tregt, og man kan få problemer med dårlig dekning og forstyrrelser. Kabel funker MYE bedre...

 

Harddisk, dette trenger du jo ikke? Et savegame tar da ikke så mye plass. Og video og musikk streamer du fra en datamaskin. Funker fett det, har lagt ut rundt 300 GB på en server i huset. Hvis du _MÅ_ ha en harddisk til oppdateringer, kart og demoer, kan du akkurat nå få en 20 GB harddisk fra MS til rundt 100 kr. Billig.

 

Vil du ha oppladbare batterier? Selv om de varer mye kortere? Javel, kjøp deg et sett på eBay, koster deg rundt 40 kr settet. ENDA MER BILLIG.

 

Og på 360 er faktisk rumble standard. Og grafikken er like god som PS3, har ikke hørt om noen som ser forskjell...

 

Såeh, ja.

 

Selv blir det å kjøpe en ny 360, selv om den jeg har kun er en måned gammel. Da blir det en modifisert maskin og en reserve maskin på meg.. :)

Lenke til kommentar

Syntes det blir litt tull å sette opp en liste som du har gjort Maerl1d, behovene man har er forskjellig. Ikke alle som gidder å kable fra soverommet ned i stua, da er det greiere med trådløst. Hvis det er ustabilt er det din feil, går fint an å sette opp et stabilt trådølst nettverk.

Er og stress å måtte lade opp batterier hele tiden, greiere å bare koble det med en kabel til konsollen. Men for all det, alt til hvert behov. Man må selv ta til vurdering hvilke spill/egenskaper man har lyst på, og hvor mye man vil betale for det.

La oss ikke gjøre det til en 360 vs ps3 tråd, vi har nok av de.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Syntes det blir litt tull å sette opp en liste som du har gjort Maerl1d, behovene man har er forskjellig. Ikke alle som gidder å kable fra soverommet ned i stua, da er det greiere med trådløst. Hvis det er ustabilt er det din feil, går fint an å sette opp et stabilt trådølst nettverk.

Er og stress å måtte lade opp batterier hele tiden, greiere å bare koble det med en kabel til konsollen. Men for all det, alt til hvert behov. Man må selv ta til vurdering hvilke spill/egenskaper man har lyst på, og hvor mye man vil betale for det.

La oss ikke gjøre det til en 360 vs ps3 tråd, vi har nok av de.

 

Og nettopp derfor så bra MS har gjort det som de har. Er man en av de få som vil ha trådløst, ja da får man betale for det. De fleste i landet har enten kabelmodem eller adsl og de leveres med kabel. De som har trådløst har kjøpt ekstra ting for sitt internett. Tipper rundt 10% bruker trådløst internett bare. Når det gjelder lading av kontrollerne så kjøper man vel den play and charge greia, da plugger man bare inn og lader/spiller. Selv slipper jeg begge deler fordi jeg har kontroller med kabel. DET er mye bedre det. :)

Lenke til kommentar
Selv slipper jeg begge deler fordi jeg har kontroller med kabel. DET er mye bedre det. :)

 

Hvordan er det bedre? Kan jo ikke ligge bak i sengen og spille noe ;)

 

Nei, og ikke kan jeg spille på do heller. Skjønner ikke hvordan jeg overlever. Men jeg likte hvordan den koster 200kr mindre. Den har også faktisk sterkere rumble enn den trådløse. Sikkert mye fordi den jo ikke bruker batterier.

Lenke til kommentar
Bruker man kablet kontroll, får man meir plass til fingrene da man slipper batteriet på undersiden av kontrollen.

 

Ikkje at det er noe problem for min del, men det finnes sikkert andre der ute som reagerer på det.

 

Det er akkurat grunnen til at jeg aldri bruker min trådløse. Som vi ser på dette bildet så er den klumpen en del i veien. Særlig hvis man er blitt vant til at den ikke er der.

 

lOdBEuZaS.jpg

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
Haha, dro til Expert i dag. De hadde Arcade til 1599, så jeg sa jeg hadde sett i kundeavisa at de solgte for 999 inkl. Sega Superstar Tennis.

 

Så måtte de sjekka kundeavisa, så så de at de måtte selge den til meg for 999. Så måtte de hente Tennis spillet fra hylla som egentlig koster 599 (de skjønte heller ikke hvorfor det sto DS). Og han som solgte til meg kunne ingenting om xbox. Han henta en elite, men rett før jeg skulle betale så kom en annen selger og så at det ikke var arcade xD

 

Anyways, funker fett, men arcade disken står det at er "unreadable". ????

 

Den er jo helt ny. Ingen riper heller.

 

Help?

 

hehehe^^ jobber i expert selv, og er utrolig flaut at dem har klart å trykke ett Nintendo DS spill i bundle med Xbox:p er selvsagt til xbox det spillet som skal være med:p

 

Anyways...til de som lurer og måtte befinne seg i Tønsbergsområdet, Vi er for tiden tomme men kommer mer til uken ;)

Lenke til kommentar
og DER har jeg fått bestilt en 20gb harddisk og 3mnd live gold fra http://www.xboxstorageupgrade.com/. Kosta 160 spenn! Dette kjøpet her er jo helt genialt. Har routern rett ved TVen, så trenger ikke trådløs. Har kabla PS3en og. Er egentlig bare tre ting jeg ikke liker:

 

- ENORM strømkonverter

- Bråker som et dyr

- Ikke så pen å se på. :p

 

Javisst, må være århundrets deal det her :love:

En kompis som benyttet seg av storage upgrade tilbudet fikk et spill med i forsendelsen også, tror det var Worms.

 

Trådløs trenger jeg ikke og strømkonverteren kan jeg gjemme, bare synd den er stygg og bråkete meeeen jeg må nok en tur innom Expert imorgen ja, hehe.

Lenke til kommentar

Hmmm. Har allerede en som bråker veldig mye, tror ikke den har Falcon en gang. Kjøpt Okt-Nov 2007 og er den med 20GB HDD. Så jeg tror det er verdt det å kjøpe denne her til 999 på expert. Problemet er at jeg ikke finner det på lager i butikkene i Sentrum og på Fana og har ikke noe kort som kan brukes på nett. Så stresssss.

Lenke til kommentar
For de av dere som alt har kjøpt denne boksen; Er det Jasper utgaven og nytt drev?

 

Har alt en 360 premium, men trenger en ekstra kontroller. Istedenfor å bla opp 400-500 for en enkel kontroller, vurderer jeg heller å kjøpe arcade-pakken. 500 kroner for hdmi-utgang, bedre kjøling og stillere drev.

 

Min Arcade kjøpt idag er produsert september '07.

Lenke til kommentar
Sikker på at dette ikke er gamle maskiner som har vært til rep hos microsoft?

 

Klippet fra konsollguide.no

 

"Microsoft sin nye pakke til 199euro viser seg å inneholde gamle maskiner. Pakken virket for god til å være sann ettersom man får man to spill og to håndkontrollere i tillegg til Xbox 360. Den franske nettsiden Logic-Sunrise åpnet ti pakninger og fant ut at maskinene inneholdt gamle DVD-drev og gamle hovedkort. Konsollene hadde også klistremerke fra reperasjonsavdeligen. Xbox Arcade-pakken koster også 199euro, men inneholder ny maskin og bare en håndkontroller."

Tok en tur innom nevte nettside og kom til følgende konklusjon: Ikke stol for mye på denne siden. Nyhetsmessig er denne siden et makkverk med publisering av uverifiserte rykter og lite kritisk innstiling til sine kilder. En inder sier det og en kineser sier det. En som jobber på MS support sier noe annet. Helt latterlige kilder. Google Adsense-horer spør du meg.

 

 

Da gjelder vel meningene dine om TeamXXX (Logic Sunrise) som opplysningene kom fra. Trodde de hadde holdt på en stund med dette.

Les, Super-Donald. Kritikken gjelder hele siden og tar ikke stilling til troverdigheten til hver enkelt artikkel. Men det svekker deres troverdighet når de aldri er kritisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...