Gå til innhold

Holder det å være 68, eller må man være lvl 70 for å komme inn i Northrend?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at ingen har understreket at det vil bli atskillig mye lettere å levle i Northrend som level 70 enn level 68. :)

*minnes sin level 58 character som slet som faen i Outlands.*

Gjest Harley Quinn
Skrevet

Jeg droppet det første fylket på betaen med lvl 70, det ble rett og slett for lett og kjedelig..

Skrevet

Når jeg kom til 58 vandret jeg over til Outland. Der gikk det et PANG fra 58 til 60 for deretter å "normalisere" seg på 60. Og slik blir det vel i Northrend og, pang fra 68 til 70 for deretter å normalisere seg.

Men så var jeg paladin og så jeg slet minimalt i Hellfire, slet mer i Plaquelands enn i Hellfire.

Skrevet

Grunnen til dette skal da sies å være at det kreves 150k XP (omtrent) å gå fra level 58 til 60, mens det etter 60 normalt krevdes 400k+.

Skrevet (endret)

lycanthrope, sure thing. Kanskje noen kan ordne en forum post med flere folk som har stått i kø å tatt bilde? Bare et forslag.

Kostyme er jo ikke nødvendig, men WoW betyr mye for oss, å kona stiller gjerne opp. Så da ble det nå slik. :love:

PS: Det blir jo noe OT dette, jeg har nå fått svar på det jeg lurte på.

Endret av Xanitra
Skrevet
Holder det å være 68, eller må man være lvl 70 for å komme inn i Northrend?

Du kommer inn med zeppelin/båt som level 1 (altså ikke slik som Outland som krevde level 58), men quester får du ikke før lvl 68.

Skrevet

Spent på hvor vanskelig Northrend blir på 68, har ikke orket å levle priesten til 70 da jeg ville ha en alt til klar.

Blir det som med outlands går det helt greit for noen klasser og verre for andre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...