Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøper kanskje dette i dag, med helgetilbudet :)

EDIT: Kjøpt og betalt, 36% lastet ned :)

Men hva hette den norske left 4 dead gruppa?

Endret av kjermy
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Noen andre som sliter med at det hakker noe forjævlig? Har en to år gammel bærbar.

Specs:

Inter Pentium Dual Core 1,46.

Skjermkortet har 128mb.

På SystemRequirementsLab så failer jeg på skjermkortet. Noen tips til hva jeg kan gjøre, eller er må det bli xbox-versjon på meg?

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Det hakker fordi maskinen har for dårlige spesifikasjoner. Sett ned detaljenivået, evnt oppløsningen.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Vet ikke om jeg tørr kjøpe, bare for å finne ut at det ikke virker samme faen.

Skrevet (endret)

Under panic-events, når det kommer ~100 zombier(infected) styrtende mot deg, så faller fps veeldig...

Spilte det på bærbar-pc som står i signaturen min. men måtte så langt ned på eyecandy at jeg nå kun spiller det på stasjonærpcn...

Så en to år gammel lappis som om så kostet 18.000 da, vil nok slite...

Endret av Tore
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Da blir det nok ikke noe L4D på meg, takk for hjelpen :)

Skrevet

Jeg spiller på pc uten noen problemer. Merker aldri at fps synker og alt går smooth. Synes spillet er overlegent på pc, kunne aldri spilt det på noen annen platform.

Skrevet

Spillte No Mercy campaign og vi var på siste delen. Vi døde 3 ganger alle sammen før vi til slutt klarte det. Btw. Noen som blir med på Dead Air litt senere sammen med meg og en kompis? Bare legg meg til på steam da: viking665

Skrevet

Aight. Noen som er med på en nightsession senere i kveld? Skal vi si kl. 23.00? Er snakk om co-op, hard og hvilket som helst brett (gjerne flere runder ut mot natta).

Skrevet
Aight. Noen som er med på en nightsession senere i kveld? Skal vi si kl. 23.00? Er snakk om co-op, hard og hvilket som helst brett (gjerne flere runder ut mot natta).

Jeg er med på litt VS ihvertfall

Skrevet

Supert. Installerer spillet i skrivende stund, så er øyeblikkelig ferdig her. Hvilken vanskelighetsgrad er vanskeligst, igjen? Hard?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...