Gå til innhold

Ny pulsklokke 1-2000kr, Nike C8?


Anbefalte innlegg

Ser det er mange tråder om dette emnet, men håper allikevel på svar siden de andre trådene ikke inneholder akkurat det jeg lurer på ;)

 

Har vurdert å kjøpe meg pulsklokke nå, og vil gjerne ha en med endel funskjoner, bla at den sier fra om jeg har for høy eller for lav puls. Har sett på bla. Nike C8, men vurderer pulsar ettersom jeg har hørt mye bra om de. Noen som har erfaringer med C8? Eller kan anbefale en annen klokke? Løper endel og går litt på rulleksi på sommeren, mens jeg går mest langrenn klassisk og skøyting på vinteren, så hadde vært fin om klokken fungerte fint til det :thumbup: Vil også bruke den som vanlig klokke, så fint om den ikke er stor og klumpete

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på å kjøpe meg en Garmin Forerunner 405. Den er riktignok noe dyrere en du ville ha, men dersom du ikke har sjekket den ut enda så tror jeg du bør ta en titt på den før du bestemmer deg.

 

Garmin forerunner 305 er jo innenfor ditt budsjett, men den virker også ganske kul (om noe klumpete).

 

For meg er GPS et poeng, men du skriver ikke noe om du bryr deg om det.

 

Jeg skal som sagt kjøpe meg en selv, så jeg har ikke erfaring med noen av de men har kommet frem til at 405 er det beste kjøpet.

 

Jeg har lånt Polar klokker av venner to ganger for å teste ut, men begge gangene har pulsmåleren 'klikket' så jeg kommer ikke til å kjøpe det merket.

Lenke til kommentar

Det er 20% avslag på Polar klokkene i den lokale sportsbutikken til helgen, så må se litt på de da. Jeg har sjekka litt, og de fleste anbefaler Polar klokkene, iallefall om du skal jogge og gå endel på ski. Skal se nøye på http://pulsklokke.no/running_rs200.html til helgen, men det er mulig jeg også går får rs400. Kan isåfal poste resultatet når jeg har sjekka ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...