Gå til innhold

Skyfire vs Opera mini


fengjis

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått skyfire på mobilen (Nokia e51) og må si at jeg er ypperlig fornøyd!

Alle youtube-filmer og andre filmer går som en drøm på mobilen :)

Dette er mye bedre enn opera :)

Går raskere og etter min mening...

 

Kort sagt er Skyfire en nettleser for mobilen som støtter flash, quicktime og javascript. Du kan laste ned betaversjonen på symbian modeller og windows telefoner.

 

Dette gjør du får å få Skyfire.

Gå innpå http://www.skyfire.com/register

Så fyller du ut det som står. Fyll inn ekte email-adresse. Der det står fyll inn telefonnummer bare skriver du inn noe tull. Så trykker du submit.

Da får du tilsendt download linken på epost.

 

Det er fremdeles i BETA modus, men fungerer som en drøm!

Endret av fengjis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo mer enn bare youtube-filmer der ute.. Alt som har med flash å gjøre kan jeg se via skyfire. For eksempel NRKS humor videoarkiv, yr sitt nedbørsvarsel, generell flashsider osv. Den støtter også quicktime, slik at jeg har tilgang til musikk og film på nett.

Den går raskere enn opara mini også.

Skyfire er absolutt den beste nettleseren på mobil for meg.

Lenke til kommentar

Skyfire er forsåvidt spennende. Har såvidt brukt det selv på ulike telefoner samt holdt et øye med forumet deres de siste månedene.

 

Tar jeg ikke helt feil, så hadde de $17 mill i funding. Pengene renner nok ut om dagen og de har vel ikke inntekter pr i dag. De trenger å komme opp med en eller flere avtaler med operatører innen kort tid. Uten at jeg helt ser hvem det skulle være.

 

På forumet deres har de en tråd hvor folk skriver litt om hva de bruker Skyfire til. Gjennomgående er det video det går i. Spillefilmer og tv-serier i flash virker å være veldig populært. Hvilket krever stor båndbredde, både for bruker og de hoster som serverne.

 

Etter min mening, har Skyfire sin styrke som en mediaplayer. Men nettopp derfor, tror jeg nok heller at man aldri vil se en gratis fullversjon fritt tilgjengelig for nedlasting og bruk.

Lenke til kommentar
Hvordan fikk du tak i Skyfire?

Man trenger +1(USA)-nummer for å kunne laste det ned...

Nå var det kanskje ikke meg du spurte, men jeg bor i USA.

 

Det stemmer at Skyfire kun er tilgjengelig for folk med amerikanske nummer ennå. Detbetyr ikke at applikasjonen ikke kan brukes med norske nummer hvis man først får laget en konto og aktivert den. Men det betinger at man har tilgang til et +1-nummer.

Lenke til kommentar
Du trenger da ikke skyfire for å se flash på mobilen. Hva er galt med Nokia sin nettleser?

Når begynte Nokia med nettleser til Windows Mobile?

Faktisk så fungerer Skyfire veldig bra.

 

Har fått lastet det ned, og den gir mye bedre støtte enn Opera's Beta-vare.

Trådstarter har en E51. Dette er ikke Windows Mobile.

 

Dere Windows Mobile eiere kan jo kose dere med Internet Explorer :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...