babapiss Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 jeg trenger noen bra navn finner ingen så lurte jeg på om dere viste noen? xD
Birdielòl Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Prøv å finn på noen selv? det er som oftest best
babapiss Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 har prøvd men finner ikke på noe..
Alpakasso Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 DKDK<insert class here>DKDK Arthas<insert class here>DKDK
Laland Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Noe personlig, som reflekterer deg. Hva med 'Badimagination'?
Swafty Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Shadowkiller Shadowrogue Shadowrouge Hunterkiller AssasinRogue Blademaster Shadowambush
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 <<Trykk her >> Unødvendig å takke. Alt du trenger er der!
Naranek Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg synes ganske mange mongolske navn har veldig bra klang. Se eksempler her: http://www.mongoliatourism.gov.mn/Where-to-go/ Eller søk etter Mongolia på Google.
Purplehaze Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) ShadowkillerShadowrogue Shadowrouge Hunterkiller AssasinRogue Blademaster Shadowambush JA! Alle roguer må hete noe med shadow, blade eller sword. Viktigviktig. Holdt på å drite en kalv når en kompis av meg, i alt alvor, rulla seg en rogg med navn Shadowsword Skaff deg et navn, eller bare noe dumt. Men ligg unna å beskrive charen din i stedet for å finne noe navn, det er bare håpløst. Vi ser det er en rogue/mage/whatever, du trenger ikke hete Amagadmage eller Stabzorrogue av den grunn. Og alt med shadow er instafail. Da syns jeg både Bob og Tyggis er bedre. Edit : HAHA! her er noen bra sider, og hva jeg heter.. Gangsta Name Generator - Janky Goat Smuggla Pirate Name Generator - Pirate Barney the Periwinkle Mexican Wrestler Name Generator - Padre Supremo Mafia Name Generator - Kinky Leo Costanza American Taxi Driver Name Generator - Gckstÿkkkhanatuk Adams Lol :!: Endret 5. november 2008 av Purplehaze
bandreas Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Du kan kalle wow for krigproduksjon, verden av krigproduksjon. Du kan kalle det Nils, eller Bjarne. Du kan kalle det et spill, et mmo-spill eller sågar et mmorpg-spill. Du kan benytte ordet mange ikkewow-spillende folk bruker; Woæv. Men jeg tror Blizzard vil kalle det World Of Warcraft (WoW) i all fremtid.
Bear^ Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Kommer ann på hvordan du tenker, personelig tenker jeg litt RP når jeg velger navn, derfor velger jeg navn som faktisk er mulig å utale samt at de høres "naturlig" ut for verden jeg er innvolvert i. Paladinen min heter da Pharazon og alten, magen, Minastir. Noen her inne vil nok sikkert kjenne igjen hvor jeg har hentet navnene fra, dog ikke slakt meg for at jeg ikke bruker Ar fremfor, da jeg ikke kan bruke "-" i navnet fant jeg ut at det var like greit å kutte det ut.
gjgjgjtytyty Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt
Nevvis Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Paladinen min heter da Pharazon og alten, magen, Minastir. Noen her inne vil nok sikkert kjenne igjen hvor jeg har hentet navnene fra, dog ikke slakt meg for at jeg ikke bruker Ar fremfor, da jeg ikke kan bruke "-" i navnet fant jeg ut at det var like greit å kutte det ut. Like greit å utelate det. Navna er fine som de er, uten å bli for mye rip-off ala Legolasdk og gjengen Finnes mange artige navn, men det kan være greit å ikke ha et alt for useriøst et. Kommer vel an på hvem du spiller med.
Lucifer 666 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) Domt å bruke æ,ø eller å i navn forresten. Pain in the ass for andre å skrive navnet ditt da vist ikke de har keyboard som har det. Også lurt å tenke på hvordan det uttales, kan fort bli vanskelig å forstå på foreksempel Teamspeak/Ventrilo etc. Endret 6. november 2008 av Lucifer 666
TheKims Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hva med Trønderfury? Ja sinte trøndere er jo bra:) Hva med DDE?
Trollpeis Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) skarptann elias panther loanshark starknigh gullars ingridespelihovig :!: Endret 6. november 2008 av Trollpeis
Ajaco Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) thenightmare supermage batmage spidermage conjuredmage Endret 6. november 2008 av Ajaco
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå