Gå til innhold

[Løst]Call of Duty: World at war ( Call of Duty 5 )


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk da dere som klager, at det er BETA, det er ikke gitt ut enda ...

 

Det er veldig mye bra med cod5, som blant annet:

 

1. Vennesystemet

2. Squadsystemet

3. Ranken lagres online

4. Man kan ikke lenger høre folk gå på andre siden av en 30 cm tjukk betongvegg. (men man kan ikke høre folk skyte fra 50 meters avstand = bad)

 

Men det er en del ting som er ... fail ... med cod5, som ikke er bugs.

 

1. Bolt-Action rifler skal drepe med et skudd, og ihvertfall med stopping power.

2. SMG-ene skyter alt for rett. Kjedelig å bli drept av en på 100 meters avstand av en med thompson når en bruke Mosin-Nagant selv (som da selvfølgelig ikke dreper når den treffer)

3. Plant- og defuselyder må være med, sånn er cod.

4. Rekyl, det er det mange av våpnene som ikke har.

5. Løpe rundt med MG42, wtf?

6. Det må være mindre rekkevidde på Bouncing Betty, for hvem er det som har 2 meter lange bein?

7. Alt går så treeeeeeigt. Virker som spillet er ment for konsoll og porta til PC.

 

1: Speler du classic er ingenting realistisk, slik er det i cod4 og. 2 skudd av ein ak47 dreper ikkje, er det bedre? M21, oneshotter heller ikkje. Dette er 2 av mange eksempel.

2: Då er det du som skyter dårlig.

3: Du må ta hensyn til at det er beta du speler.

4: Dette stemmer ikkje, nevn eit våpen med 0 rekyl.

5: Løpe rrundt med 50cal machinegun i cod4?

6: Så i punkt 1 vil du ha mer realisme, her vil du ha mindre?

7: Hæ, det er jo samme engine som cod4. og lignende maps.

 

Håper alle skjønner at og klage på bugs i ein beta hvis formål er og fikse bugs, gir veldig liten meining.

Endret av Sverre.
Lenke til kommentar
Husk da dere som klager, at det er BETA, det er ikke gitt ut enda ...

 

snakk for deg selv.. jeg har nå spillt på fullversjonen i flere dager :)

 

 

Gleder meg som en unge til å spille i dag.. vi har skal spille 4vs4 i hele kveld.. Førsteinntrykket av multiplayeren er som jeg sa tidligere at det er MINST like bra som Cod4.. kjekt med variasjon fra cod4 :)

 

digger hundene en kan sende på fiendene..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Hvordan er singleplayerdelen kontra CoD 4 sin singleplayerdel?

Singeplayer er helt sykt bra, akkurat like bra som COD4 sin singleplayer, det er som å se en film.

Det som er spesielt kult nå er at andre klatrer opp i trær og står og skyter derfra, eller f.eks. gjømmer seg i gresset og løper mot deg skrikende med kniv. ER lett å bli skremt på dette spillet ass :p

Dere er kanskje skuffet over MP men det blir dere ikke på singeplayer!!

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
1: Speler du classic er ingenting realistisk, slik er det i cod4 og. 2 skudd av ein ak47 dreper ikkje, er det bedre? M21, oneshotter heller ikkje. Dette er 2 av mange eksempel.

2: Då er det du som skyter dårlig.

3: Du må ta hensyn til at det er beta du speler.

4: Dette stemmer ikkje, nevn eit våpen med 0 rekyl.

5: Løpe rrundt med 50cal machinegun i cod4?

6: Så i punkt 1 vil du ha mer realisme, her vil du ha mindre?

7: Hæ, det er jo samme engine som cod4. og lignende maps.

 

Håper alle skjønner at og klage på bugs i ein beta hvis formål er og fikse bugs, gir veldig liten meining.

 

1. Er det bolt-action rifler i cod4? Nei.

2. Er jeg dårlig fordi SMG-ene skyter helt urealistisk rett?

3. Ok, den kan jeg godta, det er ikke sikkert de blei ferdig med lydene til betaen.

4. G43, for å nevne ett.

5. Fins det 50cal mitraljøse i cod4? Nei.

6. Bouncing Betty, eller S-mina detoneres når den tråkkes på. Det vil si når du står oppå den. Ikke 2 meter unna.

7. Bevegelsene, lading av våpen, gameplay generelt, er mye treigere enn i alle de andre cod-spillene.

 

Mr. Anki: Betaen stengte i dag pga av spillet gis ut i USA i dag.

Lenke til kommentar
Og si at det er cod4 med nye maps er jo totalt i ørkenen...

 

det stemmer at det bruker cod4 motoren men uten om det er det joe masse som er forandra da.

1: andre våpen :)

2: i WWII omgivelser ( endlig igjen )

3: stats lagres online. ( ble lagret hos brukeren i cod4 noe som var veldig dårlig)

 

Er alt annet enn imponert over det her. Er så indelig glad for at jeg ikke kjøpte det da a gitt smile.gif Alt er feil, Kiefer Sutherland er feil, våpnene er dølle, WW2 er dritkjedelig. Nei, CoD 4 holder fortsatt i massevis.

 

Vel COD er i bunn basert på WWII å er faktisk cod4 som er side steg i feil vei . så om man ikke liker WWII så burde man holde seg unda denne cod serien. og samtidig holde kjeft og sutre..

 

---------------------------------

 

Også er det beta dere klager på. det er BETA. så feil/bugs er nøt til og være der. og mange av dem blir garantert fikset til full release kommer.

 

Jeg personlig har alle spillene i serien. til og med cod5 :D og cod5 er helt topp.. det slår nesten cod2 også som jeg spiller i enda per dags dato :D...

 

WOOOHHHHA

Det jeg tenkte på var gameplay.

Det er jo akkurat det samme, bare mer ubalansert etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har kommet til sluttet allerede, syns det var like skuffende lite gameplay som Call of duty 4, men spillet er utrulig bra grafikk messig.. men noen skritt videre fra call of duty 4 er det ikke etter min mening..

 

Jeg har kommet til et oppdrag jeg skal kjempe meg igjennom hovedbasen til Hitler i Berlin og skal ta flagget på toppen for å ta over byn, men det går vist ikke helt som det skal.. hehehehe.. det er rett å slett ikke mulig å hoppe over hinder for å ta flagget... så der står jeg da ca 10m unna seieren uten å klare å ta flagget. Ganske komisk for å si det slik..

 

Veit ikke om det er en feil på spillet eller noe jeg overser.. men da andre kommer dit, kan noen da tipse meg om de fikk det til eller står i samme klemma som meg selv?

 

Ha vært kjekt å blir ferdig med spillet da! hehe... for så å gå tilbake til Far cry 2, der regner jeg med at jeg blir ferdig over jul en gang... herregud det er STORT! hehe..

 

Håper på kjapt svar!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...