Gå til innhold

Mistet du muligheten til å se F1? Her er et gratis alternativ!


Anbefalte innlegg

Mange F1-fans (inkludert meg) fant det ganske irriterende da Viasat plutselig bestemte seg for å slutte å sende F1-løpene på TV3 / Viasat 4. F1 blir kun sendt på betal-kanaler som kun kan fås ved å kjøpe dyre abonnement fra Viasat.

 

Nok om det, ITV, som sender F1 i England har i mine øyne de beste sendingene. De har masse reportasjer og intervjuer i tillegg til selve kval/løp. Hvordan kan jeg da se denne kanalen spør du kanskje? Jo, via et nettsted som heter TVCATCHUP, som streamer et knippe engelske TV-kanaler på direkten.

NB

Er man ikke registrert der fra før (som de fleste av dere vil jeg tro) må man gå inn via en engelsk proxy, fordi tibudet er opprinnelig kun for engelskmenn (etter du har registrert trenger du ikke å gå via proxyen, det er kun når du skal registrere deg, for da sjekker de IP-en din).

 

Gjør følgende;

 

1. Gå til proxy.org GoProxing

2. Skriv inn www.tvcatchup.com i URL-feltet på denne siden.

3. Trykk på "register"-knappen øverst til høyre på tvcatchup.com og fyll ut fornavn og epostadresse, ingen andre opplysninger trengs.

4. Logg inn og velg kanalen ITV 1.

 

Nå er du ferdig.

 

Nå kan du gå rett til tvcatchup.com, logge inn, og se ITVs F1-sendiger! :) Dette var løsningen for min del, håper dette funker for deg også!

 

Så var det bare å få Massa som VM-vinner så er helga redda for min del. :)

 

Edit: feil proxy, beklager

 

Jeg tar ikke "cred" for denne guiden, den skal gis til gutta på forum.formel-1.no!

 

Edit Ser ut til at de sjekker IP når man logger inn nå, så dette blir jo egenltlig ubrukelig for oss nå. BBC skal sende 2009-sesongen, om det vises på "norsk" BBC vet jeg ikke, hvis noen har info på det hadde det vært fint om dere kunne dele det i denne tråden

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Mange F1-fans (inkludert meg) fant det ganske irriterende da Viasat plutselig bestemte seg for å slutte å sende F1-løpene på TV3 / Viasat 4. F1 blir kun sendt på betal-kanaler som kun kan fås ved å kjøpe dyre abonnement fra Viasat.

 

Nok om det, ITV, som sender F1 i England har i mine øyne de beste sendingene. De har masse reportasjer og intervjuer i tillegg til selve kval/løp. Hvordan kan jeg da se denne kanalen spør du kanskje? Jo, via et nettsted som heter TVCATCHUP, som streamer et knippe engelske TV-kanaler på direkten.

NB

Er man ikke registrert der fra før (som de fleste av dere vil jeg tro) må man gå inn via en engelsk proxy, fordi tibudet er opprinnelig kun for engelskmenn (etter du har registrert trenger du ikke å gå via proxyen, det er kun når du skal registrere deg, for da sjekker de IP-en din).

 

Gjør følgende;

 

1. Gå til proxy.org GoProxing

2. Skriv inn www.tvcatchup.com i URL-feltet på denne siden.

3. Trykk på "register"-knappen øverst til høyre på tvcatchup.com og fyll ut fornavn og epostadresse, ingen andre opplysninger trengs.

4. Logg inn og velg kanalen ITV 1.

 

Nå er du ferdig.

 

Nå kan du gå rett til tvcatchup.com, logge inn, og se ITVs F1-sendiger! :) Dette var løsningen for min del, håper dette funker for deg også!

 

Så var det bare å få Massa som VM-vinner så er helga redda for min del. :)

 

Edit: feil proxy, beklager

 

Jeg tar ikke "cred" for denne guiden, den skal gis til gutta på forum.formel-1.no!

 

Edit Ser ut til at de sjekker IP når man logger inn nå, så dette blir jo egenltlig ubrukelig for oss nå. BBC skal sende 2009-sesongen, om det vises på "norsk" BBC vet jeg ikke, hvis noen har info på det hadde det vært fint om dere kunne dele det i denne tråden

 

de sender på BBC 1 men utilgjengelig for oss fra Norge desverre

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skal sies at det funker så lenge man logger inn via proxy, trodde det ville bli problemer med båndbredden, men det ser ut til at man kan se BBC1 i bra kvalitet via proxy. :)

 

Hvordan får du til det? Prøvd bla hotspot shield uten hell. Noen tips slik at jeg får sett F1 på BBC i morgen?

Lenke til kommentar
Jeg bruker oppskriften tidligere her i tråden og det ser ut til å fungere glimrende :)

 

Merkelig, virker ikke her. Endte opp med å se det på ViasatOnDemand for 110 KR. Hakket og stoppet helt opp hvert 10 minutt. Veldig dårlig kvalitet også. Har god linje så problemet ligger nok ikke der. Frister ikke til gjentakelse :(. Lurer også på hvorfor de setter så ufattelig stiv pris? 110 KR og jeg fikk da tilgang til Viasat motor i nøyaktig 6 timer. Gjør jo pakken hos Canal Digital til 250 KR i mnd ufattelig billig i forhold. Er vel kanskje det som er hele poenget? Likevel blir det bare altfor dumt.

 

Edit: Jeg har Canal Digital. Lurer bare på om det er noen andre kanaler enn Viasat som viser F1? Og viser BBC F1 på tv eller bare på nett? Kunne evt bestilt en pakke med BBC til en litt bedre pris...

Endret av André.RS
Lenke til kommentar
Og viser BBC F1 på tv eller bare på nett? Kunne evt bestilt en pakke med BBC til en litt bedre pris...

 

BBC sende F1 på Tv og nett, men er ikke tilgjengelig her i Norge. Så vil man se direkte må man ty til de dyre Viasat eller nedlastede utgaver av BBC senere. Men der dukker det jo opp visse juridiske aspekter man bør/må tenke på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...