HLSolbjorg Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Går det å lage en "prosent-bar"? Sånne som de bruker i instalasjoner av diverse programmer Har satt opp regnskap i excel skjønner du/dere C7=sum inntekter D7=sum utgifter E4=det jeg skal kjøpe F.eks celle c7-d7=*** Så regne ut hvor mange prosent jeg har(hvor mye av hvor mye jeg trenger), og så legge inn en farget "måler" Går dette?
Thorsen Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hva med å heller bare lage et stolpediagram som du integrerer i arket ? Det vil gjøre akkurat samme nytten.
HLSolbjorg Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 (endret) Sorry for dobbeltpost... Hva med å heller bare lage et stolpediagram som du integrerer i arket ?Det vil gjøre akkurat samme nytten. Hvordan da tenker du? EDIT: Har fått regna ut prosenten, har 59% av det jeg trenger.... Hvordan stolpe skal jeg sette opp? Stolpa jeg setter opp får tall fra 200 til 4000, hvordan endrer jeg det til prosent? (1-100) OG, stolpene er så store Hvordan får jeg dem mindre? Endret 1. november 2008 av HLSolbjorg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå